Jump to content

Hentetur Ålesund til Oslo.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Eureka skrev On 28.3.2017 at 20.32:

Hehe, TS er jo et nytt medlem her, så oppmerksomheten rundt hentetråden til hans båt kan sikkert bli litt overveldende:)

 

Så uttrykk som bongotrommer, NSB-tog som blir forsinket og assistanse langs kysten er nok ting som må på plass ?

 

En ting skal den nye rederen vite, båten er i de beste hender og mangt et medlem følger med på turen.

 

Gratulerer med flott skute!

 

Hae nettopp konstatert at det er Flåmdbanen som blir lidende! Har ikke fått med meg denne tråden før nå! Sammen med en tråd på Båtfolk på Facebook. Må de alltid hente båt når jeg jobber de to der? Det blir jo forsinkede tog hver fordømte gang!!!:thumbsup::giggle::easter:

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Ha!, Og der hadde jeg fått lest meg opp og ingen tog ble forsinket!!!! Herlige bilder! Nydelig å få følge dere! Har funnet SAP på mAIS og Svanen sånn en gang i blant .... Nydelig med slike bilde. Hvor langt skal dere gå i kveld?

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Nå er det på tide å si "cheese" igjen, retning øst til Zitt!

Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke er der og dytter dere videre, men den sjansen kommer nok. Hvis ikke så dukker nok sjansen opp til å hilse på deg Bjørn i Arendal, og også Sap når han flytter til Sotra! :giggle:

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...