Baracuda Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer med ny båt. :) Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Marida skrev 1 time siden: Den SQ 43 likte jeg ikke også er det kun to kabiner. Ja den jeg kjøpte ble importert til Norge for 5-6 år siden, merkene har vært på siden da og samme eier. Nå er denne levert med 4 cabinere, 72 motorer og hekkport. Nytrukket cockpit, tror dette blir bra med litt oppgradering. Jeg ser den Marida det ser ut som det er veldig godt utnyttet areal i den med egen lugar bak. Jeg gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Marida Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Takker for det, nå gjenstår bare å få hentet Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Dette gikk unna Marida! Du bytter jo båt som andre bytter underbukse! Gratulerer med flott skute, dere får det fint i den der? Blir den å se på Sand på årets treff? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marida Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Var nå meningen det, men det kan hende sjefen hiver meg ut Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Blir gøy å se den nye tonnasjen på treffet, Marida. Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Marida skrev 10 minutes ago: Takker for det, nå gjenstår bare å få hentet Skal du hente den selv eller få noen til og hente den? Hvis du skal få noen til og hente den vil jeg tipse deg om Bjørn fra Arendal her på forumet han har henta en god del båter sist nå rett før påske han har kanskje mulighet til og hjelpe deg med det. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Tom Rør Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer med tidløs og linjelekker båt? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 (redigert) Kjører selv med backup fra noen på forumet. Har snakket med Bjørn og Laluna. Det å sitte bak rattet er ikke så vanskelig når man har med seg skikkelig backup fra land. Håper Bjørn får til å delta på noe av strekningen Takk skal du ha Tom, Bonus og Vrod Redigert 19.April.2017 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 - Gratulerer! Dette ser ut for å vera eit godt emne for å få ein stasleg båt.. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer med ny båt ja, dette blir greier å bruke sommeren 2017 på.:-) Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer med ny båt, og håper dere får en fin hentetur. :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer så mye med ny båt Marida skikkelig klassiker denne ..og for et godt skrog disse båtene har. Bare å glede seg til turen hjem. Fint at det var siste årgangen med riktige farger. Visste faktisk ikke at 72 motorene ble satt i disse båtene. God tur hjem, og lag gjerne tråd med AIS og plenty bilder Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Marida Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Takker. Plutselig ringer jeg SAP_2000 å trenger hjelp. Å kjøre denne rundt er helt nytt for meg Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Er det et teit forslag og ta sommerferien i det distriktet båten kommer fra Marida? Jeg har ikke kjørt båt der selv men jeg har kjørt mye motorsykkel rundt fjordene der borte og det er sånne steder man skjønner at vi bor faktisk i verdens peneste land bare et innspill jeg håper det samme som sap over her. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Komodo Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 422 brei! Den må jo være sinnsykt romslig! Men det er en ting jeg ikke forstår. Den er avertert som 43/45 fot, men lengde er oppgitt til 46 fot. Hvor lang er den egentlig? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars O Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer med ny skute.... Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 (redigert) Vrod skrev for 2 timer siden: Er det et teit forslag og ta sommerferien i det distriktet båten kommer fra Marida?. I mine øyne er det et glimrende forslag! Jeg hentet både min forrige og min nåværende båt på vestlandet (Haugesund og Stavanger), og har lovet meg selv at det blir ferie der borte hvis jeg handler båt på vestlandet igjen. ? Men da bør kanskje båten handles litt nærmere sommeren, ellers blir det ulidelig lenge å vente... Redigert 19.April.2017 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Marida Svart 19.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Orker ikke å vente til helga engang så det å vente på sommerferien blir nok uaktuelt.? Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Gratulerer så mye med nytt skip Marida ! En slik en som er velholdt er definitivt myyye båt for pengene ? Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Vrod Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Marida skrev 18 minutes ago: Orker ikke å vente til helga engang så det å vente på sommerferien blir nok uaktuelt.? Små latter i munnvikene her nå, jepp jeg er heeelt enig i den jeg tror ikke jeg ville blitt god og leve med fram til ferien hvis jeg skulle prøvd meg på et sånt stunt selv da tror jeg min bedre halvdel ville sendt meg som pakkepost for og hente den. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Jakob T Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Grattis,snasen båt Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Flott båt, dette blir en fin tur :-) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Marida Svart 20.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Komodo skrev for 14 timer siden: 422 brei! Den må jo være sinnsykt romslig! Men det er en ting jeg ikke forstår. Den er avertert som 43/45 fot, men lengde er oppgitt til 46 fot. Hvor lang er den egentlig? Det skjønner ikke jeg heller, det står 46 på siden av den og oppgitt lengde er 1402. for meg er den SVÆR. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Gratulerer med ny flott skute Her er det god plass ombord ja. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.