Jump to content

Da var Marida solgt og jakten på ny båt starter

Marida

Recommended Posts

Marida skrev 1 time siden:

Den SQ 43 likte jeg ikke også er det kun to kabiner.

Ja den jeg kjøpte ble importert til Norge for 5-6 år siden, merkene har vært på siden da og samme eier. Nå er denne levert med 4 cabinere, 72 motorer og hekkport. Nytrukket cockpit, tror dette blir bra med litt oppgradering.

Jeg ser den Marida det ser ut som det er veldig godt utnyttet areal i den med egen lugar bak. Jeg gratulerer med ny båt.

Nå kommer sommeren?

Marida skrev 10 minutes ago:

Takker for det, nå gjenstår bare å få hentet

Skal du hente den selv eller få noen til og hente den? Hvis du skal få noen til og hente den vil jeg tipse deg om Bjørn fra Arendal her på forumet han har henta en god del båter sist nå rett før påske han har kanskje mulighet til og hjelpe deg med det.

Nå kommer sommeren?

Gratulerer så mye med ny båt Marida :flag_bp:

skikkelig klassiker denne :thumbsup: 

..og for et godt skrog disse båtene har. Bare å glede seg til turen hjem.

Fint at det var siste årgangen med riktige farger. Visste faktisk ikke at 72 motorene ble satt i disse båtene.

God tur hjem, og lag gjerne tråd med AIS og plenty bilder :yesnod:

Mvh. SAP

Vrod skrev for 2 timer siden:

Er det et teit forslag og ta sommerferien i det distriktet båten kommer fra Marida?.

I mine øyne er det et glimrende forslag! Jeg hentet både min forrige og min nåværende båt på vestlandet (Haugesund og Stavanger), og har lovet meg selv at det blir ferie der borte hvis jeg handler båt på vestlandet igjen. ?

Men da bør kanskje båten handles litt nærmere sommeren, ellers blir det ulidelig lenge å vente...

Redigert av Key Freak (see edit history)

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Gratulerer så mye med nytt skip Marida !

En slik en som er velholdt er definitivt myyye båt for pengene ?

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Marida skrev 18 minutes ago:

Orker ikke å vente til helga engang så det å vente på sommerferien blir nok uaktuelt.?

Små latter i munnvikene her nå, jepp jeg er heeelt enig i den jeg tror ikke jeg ville blitt god og leve med fram til ferien hvis jeg skulle prøvd meg på et sånt stunt selv da tror jeg min bedre halvdel ville sendt meg som pakkepost for og hente den.

Nå kommer sommeren?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...