Marida Svart 27.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Kult bilde Link to post
Marida Svart 27.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Haugesund idag og tanke I Kopervik I morgen tidlig. Tror det blir planen Link to post
jeb Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Bilder av båten lyden av båten hvor er den Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Bergen dørk Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) Ser dere nærmer dere Stord/Fitjar. Blir det Nyleia mellom Stord og Bømlo? Det er å anbefale. Redigert: Ser ut som dere går ned Langenuen. Dere styrer unna alle Vestlandets herligheter, he, he. Redigert 27.April.2017 av Bergen dørk (see edit history) mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) 2 hours ago, Pettern1972 said: Kikkerten ombord er ikke tung nok :-) Lenge siden jeg har hatt opp en slik kontroll, men mener det er en friksjonsskrue til hver spak. Det hvite dekselet snappes av ved å trykke inn nederst fremme og bak og dra opp. Ellers støtter jeg BD i at Nyleia mellom Bømlo og Stord er veien å gå. Kortere og myyyye flottere. edit: ser jeg skriver for treigt og at Laaaaaaaangenuen ble valgt. Godt tur videre karer og post flere bilder Redigert 27.April.2017 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
Marida Svart 27.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Vi må nok inn til Leirvik å tanke. En måler på rød feltet frembringer hjerteinfarkt her Link to post
sap_2000 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 59 minutes ago, Zitt said: Ta med i beregningen at vi her på vestkysten har solen opp nesten en halv time lenger enn i Oslo, så Stavanger i dagslys er sikkert ikke noe problem! Kan du holde sola oppe og legge havet flatt i begynnelsen neste uke også Zitt? Mvh. SAP Link to post
Pettern1972 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 jeb skrev 20 minutes ago: Bilder av båten lyden av båten hvor er den Kommer bilder når vi snart skal bunkere tenker jeg :-) Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
husky dane 85 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Dersom du går Nyleia som er kortast, så ligg da tank mkort terminal ver innløpet til Røyksundkanalen, til STB når du paserer under brua til Spissøy Link to post
sap_2000 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 5 minutes ago, Marida said: Vi må nok inn til Leirvik å tanke. En måler på rød feltet frembringer hjerteinfarkt her Lurt. Vet ikke prisen på Leirvik, men mener det var rundt 9,5 i kopervik for et par uker siden Mvh. SAP Link to post
husky dane 85 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Då eg tanka sist var prisen ca 9,50 på NaustbakkenMarina i vestraSpissøysundet Link to post
Zitt Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 sap_2000 skrev 38 minutes ago: Kan du holde sola oppe og legge havet flatt i begynnelsen neste uke også Zitt? Har tatt det opp i "Supperådet" her, innvilget og jeg tar meg av saken! Link to post
Pettern1972 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Bunkring på Leirvik. 9.69 pr liter, men dere bør ha god tid, tidenes tregeste pumpe... Tror denne stammer fra Norol sin storhetstid. Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) hva er det som soter i hullet fremfor eksosen ?hvis ...dieselvarmeren syntes det var mye sot Redigert 27.April.2017 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Vrod Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Jeg lurer litt på om vestlendingene begynner og bli litt engstelige for at vi på østlandet skal tømme landsdelen for båter i og med at de tydeligvis vil ha dere der et døgn til da de anbefaler overnatting langs hele kysten nedover? Ikke bli arge nå dere bor vel i en av landets vakreste landsdeler. . God tur videre gutter. Nå kommer sommeren? Link to post
sap_2000 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) Utrolig flott båt Synes F43 er en av P og F båtene med finest linjer fra den tiden. Hvor mye fuel fikk dere på, og hva er utseilt distanse fra Lærdal? Redigert 27.April.2017 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
Joltus Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 LALUNA II skrev 14 minutes ago: hva er det som soter i hullet fremfor eksosen ?hvis ...dieselvarmeren syntes det var mye sot Han har jo nettopp byttet varmeren :) Link to post
Onkel Lars Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) 26 minutes ago, Vrod said: Jeg lurer litt på om vestlendingene begynner og bli litt engstelige for at vi på østlandet skal tømme landsdelen for båter i og med at de tydeligvis vil ha dere der et døgn til da de anbefaler overnatting langs hele kysten nedover? Ikke bli arge nå dere bor vel i en av landets vakreste landsdeler. . God tur videre gutter. Vestlendingene har dessverre ikke lenger råd til å ha store fine båter...derfor står vi langs hele kysten og griner når vi ser østlendingene kjører vekk med all kjærligheten fra vestlandet, som ligger med brukket rygg ....jeg vet Heia Bonanza ps: Etter gjentatte oppfordringer fra medlemmer over hele rogaland vil jeg komme med et desperat opprop fra.....Vi som ønsker forbud for " sap_2000 og alle andre rike galne østlendinger" å komme til Rogaland fylke Hold dere hjemme der dere hører til. Redigert 27.April.2017 av Onkel Lars (see edit history) Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) Ja fikk med meg det men.....derfor jeg lurte på om gamlebrenneren som har sotet eller noe annet........... Redigert 27.April.2017 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bergen dørk Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Vrod skrev 19 minutes ago: Jeg lurer litt på om vestlendingene begynner og bli litt engstelige for at vi på østlandet skal tømme landsdelen for båter i og med at de tydeligvis vil ha dere der et døgn til da de anbefaler overnatting langs hele kysten nedover? Ikke bli arge nå dere bor vel i en av landets vakreste landsdeler. . God tur videre gutter. Neida; ikke overnatting, men opplevelse av de fineste ledene langs turen. ?? mvh Bergen Dørk Link to post
Pettern1972 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 LALUNA II skrev 24 minutes ago: hva er det som soter i hullet fremfor eksosen ?hvis ...dieselvarmeren syntes det var mye sot Derfor den er byttet under overfarten.... Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) Sitter og ser på været nedover kysten i morgen og ser dere får en grei vind fra østlig kant så bare å holde seg nære land Lindesnes blir ikke noe problem som de melder nå blir kanskje noe vindskvalp rundt pynten men ikke noe sjø av betydning vinden er for østlig til det og er det friskt så er det bare å tøffe indre led videre til fredagens pitstopp Lørdagen kan også dere også gå nære land/ indre led til dere gir dere for dagen Redigert 27.April.2017 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 (redigert) Pettern1972 skrev 7 minutes ago: Derfor den er byttet under overfarten.... Greit å få greie på sånne unormale sotinger på skudesiden Lagt dere for dagen eller blir det et par timer til ? Redigert 27.April.2017 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 Da var de i gang igjen Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Pettern1972 Svart 27.April.2017 Link til dette innlegget Svart 27.April.2017 sap_2000 skrev 33 minutes ago: Hvor mye fuel fikk dere på, og hva er utseilt distanse fra Lærdal? Ca 2.2 liter pr nautisk mil. Gikk på 750 liter, Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn