Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan synker igjen

Kallethekid

Recommended Posts

• 6 år senere...
Honduras skrev for 7 timer siden:

Den identifiserer seg sikkert som ubåt…😎

Det tenkte jeg ikke på! Kanskje den identifiserer seg som ubåt, og ble krenket da noen satte den i bås som vanlig båt :giggle: 

Eller enda verre, kanskje den er krenket på vegne av andre båter, og bare legger seg på bunnen i protest :lol:

Virker ikke som om den er forsikret denne gangen: 

"– Da jeg kjøpte båten for 300.000 kroner, kjente jeg godt til forhistorien. Den båten har gjennomgått mye. Men jeg trodde jeg skulle klare å få den i fin stand igjen, sier Kim Robin Halvorsen i dag. Han bekrefter at båten har sunket, og at kommunen krever at han får den fjernet.

– Jeg har snakket med Kambo Marina. Det vil koste meg 4-500.000 kroner å få den hevet, fraktet dit og destruert. De pengene har jeg ikke. Jeg er delvis sykmeldt, sier Halvorsen."

"Gis bort mot henting" er vel muligheten som gjenstår for den uheldige eier...

Tror ikke det fungerer med salg for 1 krone til uteligger når den ligger på bunnen allerede. Men om vedkommende har en kasse øl og noen flasker med i dealen for 1 krone så er det jo ikke utelukket eller til noen som akkurat skal gå personlig konkurs.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...