Kallethekid Startet 12.September.2017 Link til dette innlegget Startet 12.September.2017 I følge kilder til Fredrikstad blad er det den ikke helt ukjente Sunseekeren som ble hevet av If som nå har sunket for tredje eller fjerde gang. https://www.f-b.no/nyheter/batliv/fmv/bat-til-bunns-i-dokka-pa-fmv/s/5-59-870932 Holder det kanskje snart? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Den ligger kanskje og venter på vrakpant.. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Ja staten har slått på stortromma nå, så man får 1000kr for et båtvrak! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
S/Y Emma Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Ødelagt ventil, står det... Fælt til uflaks som forfølger denne skuta. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Bertramsen Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Fryktelig triste greier. Jeg har ofte tenkt på denne, og lurt på hvordan det sto til med den. Den har tydeligvis ikke funnet sin rette eier ennå, og nå begynner det vel å spøke veldig når det gjelder en verdig fremtid for denne skuta. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Den ble omtalt på Båtfolk på Facebook, der nåværende eier gjorde seg til kjenne. Helt utrolig at man ikke greier å gjøre de nokså få tingene som skal til for å holde den flytende. Skulle nesten tro at det er en gammel råtten trebåt det er snakk om! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
EvenLeonhardsen Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 (redigert) er det ikke bare å sette fyt på båten om eieren ikke vil ha den? må da være den enkleste veien da for å bli kvitt noe, selv om det faktisk er VM i ulovlig ! og forsikrings svindel så det rekker Redigert 12.September.2017 av EvenLeonhardsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.September.2017 Link til dette innlegget Svart 12.September.2017 Tror den er litt for våt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
EvenLeonhardsen Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 hehe ja men i første omgang :P Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 Hadde de nye eierne kostet noe på den? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 Ny bunnplugg... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 Hvor mange ganger har den sunket etter at If fikk hevet den? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 bliss X skrev 29 minutter siden: Hvor mange ganger har den sunket etter at If fikk hevet den? 2 til 3 ganger Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
S/Y Emma Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 Kanskje en burde støype igjen bunnventilene inntil videre ;-) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Komodo Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 Ligger ikke den mye omtalte Sunseekeren på land på Lisleby i Fredrikstad? Syntes jeg så den tidligere i dag. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dude Svart 13.September.2017 Link til dette innlegget Svart 13.September.2017 På land, virker umiddelbart som en god idé for denne båten.. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2024 Tro det eller ei, men nå har den sunket ennå en gang! Ser ut til å hvile en forbannelse over den skuta. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Honduras Svart 4.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2024 Den identifiserer seg sikkert som ubåt…😎 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
-morten- Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Er det fortsatt de MAN motorene som står i, med den berømte slangene til kjølevannsinntaket? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Komodo Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Honduras skrev for 7 timer siden: Den identifiserer seg sikkert som ubåt…😎 Det tenkte jeg ikke på! Kanskje den identifiserer seg som ubåt, og ble krenket da noen satte den i bås som vanlig båt Eller enda verre, kanskje den er krenket på vegne av andre båter, og bare legger seg på bunnen i protest Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kallethekid Svart 5.Juni.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Virker ikke som om den er forsikret denne gangen: "– Da jeg kjøpte båten for 300.000 kroner, kjente jeg godt til forhistorien. Den båten har gjennomgått mye. Men jeg trodde jeg skulle klare å få den i fin stand igjen, sier Kim Robin Halvorsen i dag. Han bekrefter at båten har sunket, og at kommunen krever at han får den fjernet. – Jeg har snakket med Kambo Marina. Det vil koste meg 4-500.000 kroner å få den hevet, fraktet dit og destruert. De pengene har jeg ikke. Jeg er delvis sykmeldt, sier Halvorsen." Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 "Gis bort mot henting" er vel muligheten som gjenstår for den uheldige eier... Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 For de som ikke kjenner historien: Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp Sitér dette innlegget Link to post
XardasKSP Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Quote "Gis bort mot henting" er vel muligheten som gjenstår for den uheldige eier... Tror ikke det fungerer med salg for 1 krone til uteligger når den ligger på bunnen allerede. Men om vedkommende har en kasse øl og noen flasker med i dealen for 1 krone så er det jo ikke utelukket eller til noen som akkurat skal gå personlig konkurs. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Kallethekid skrev for 5 timer siden: Det vil koste meg 4-500.000 kroner å få den hevet, fraktet dit og destruert Var ikke båten forsikret? Muligens ikke forsikringselskapene ville ha noe mer med den å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.