Jump to content

Mistenkelig atferd i båthavna


PiperBill

Recommended Posts

Det er selvfølgelig ingen ordentlige nordmenn som gjør slike ting! Etter at du har tatt bilde av de mistenkelige "utlendingene", kan det være lurt å sjekke om de har en bombe under jakka.

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig er det også Nordmenn blandt R..høla som stjeler båter og utstyr.

 

Syns alikevel det er rimlig naivt og tro at østeuropere som filmer rundt i forskjellige havner kun tar bilder av våre båter for å ha dem i familiealbumet.

 

Å tro at alle "turistene" og "asylsøkerne" fra øst ,kun kommer for å plukke jordbær/male hus og beundre vår vakre natur, blir for dumt. :crazy:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Syns alikevel det er rimlig naivt og tro at østeuropere som filmer rundt i forskjellige havner kun  tar bilder av våre båter for å ha dem i familiealbumet.

 

Å tro at alle "turistene"  og "asylsøkerne" fra øst ,kun kommer for å plukke jordbær/male hus og beundre vår vakre natur, blir for dumt.

<{POST_SNAPBACK}>

Politiet i Moss har gått ut i avisen og advart mot bander spesielt fra Litauen. Polen er også representert, men i mindre grad. Medlemmene av disse bandene foretar sondering av terrenget og kommer tilbake og stjeler. Tyvegodset blir fraktet til oppsamlingssteder i Norge for deretter å bli fraktet til østeuropa i større biler.

 

Det som forundrer meg til en viss grad er kjøretøyene til en del av "jordbærplukkerene". Tidligere var det nedkjørte småbiler. Det er vel heller ikke så rart rett etter Sovjets fall. Nå er en god del av dem som traffikerer distriktet der jeg bor plassert i BMW og Mercedes (blant annet) av nyere modell. Jeg vil tro at man da, selv om biler sikkert er mye billigere andre steder, ikke ligger i åker'n eller henger på en vegg og maler til 50 kroner timen.

Link to post
Share on other sites

Det som forundrer meg til en viss grad er kjøretøyene til en del av "jordbærplukkerene". Tidligere var det nedkjørte småbiler. Det er vel heller ikke så rart rett etter Sovjets fall. Nå er en god del av dem som traffikerer distriktet der jeg bor plassert i BMW og Mercedes (blant annet) av nyere modell. Jeg vil tro at man da, selv om biler sikkert er mye billigere andre steder, ikke ligger i åker'n eller henger på en vegg og maler til 50 kroner timen.

<{POST_SNAPBACK}>

Man skal være på vakt, selvfølgelig, men en del av disse bilene ser jeg daglig i mitt nabolag i Oslo, der deres polske eiere jobber så det står etter med å pusse opp nordmenns leiligheter. Og det er helt slutt på gamle Polskier og den slags....!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...