Jump to content

Biltemas Teinehaler


Harald-

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...

Løfter denne fra 2018. Vurderer ulike typer i det rimelige segment da jeg drar noen teiner i ny og ne og tenkte å prøve meg på fisketeine og da sette den dypt. 

Biltema sin har en hyggelig pris, lenken er fra 2018 - ser at flere gir den tommel opp.

Er erfaringene fremdeles gode eller vil en bytte fra tommel til langfinger opp??.... 

Redigert av SRA (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har "samme" haler. Min heter LH200 og er kjøpt på sea sea på Rud.

Jeg har vært igjennom samme problemer, med symptomer som dårlig batteri / trekk kraft, og juksing, fusking. Fungerte helt fint første året.

Neste år ble det tull innimellom.

Jeg åpnet skjøtekontakten og så at det var kobling av type støpsel / sukkerbit inni.

Klemskruen / strammeskrue var løs og det var dårlig kontakt. Ledningen var helt løs.

Den har fungert helt flott etter fix av det.

3dje sesongen nå. Bruker separat 110ah forbruksbatteri fra BT. uten strømtilførsel. Lader 2-3 ganger i løpet av okt - nov.  Trekker 10 teiner pr. gang.

Utrolig godt hjelpemiddel når man står der i bølger og strøm, så jeg ville ikke nølt med å kjøpe!

 

Edit. Jeg ser nå at lh200 ser annerledes ut, men det er det som står på min

41E66CEC-924E-4119-A5B2-4BCB4B530624.jpeg

1A7908C1-207C-4797-B6A3-9852D103D31D.jpeg

Redigert av victor (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...