Ask Startet 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2018 Hei Eberen vår får/tar lufta frå luftslangen inn til motorrommet. Dvs. at Eberen òg like gjerne kan ta luft frå motorrommet. Det luktar olja når Eberen er i bruk, og spesielt ved oppstart. Motorrommet har to luftslangar inn, og eg vurderar å kopla den med minst dimensjon til Eberen. Då vil Eberen ta luft utanfrå, og ikkje frå motorrommet. Denne slangen er ca. 70 mm i diameter, medan Eberen har 90 mm inntaksstuss. Vil det vera noko problem i praksis, å nytta eit innsnevringsstykke, og 70 mm slange? Alternativet er å ta luft frå Eberen via den største slangen til motoren, og la motoren ta luft via 70 mm slangen. Blir det eit problem? Motoren er ein Yanmar på 18 hk. Eg er takksam for synspunkt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 Er det ikke 75mm str på inntakslufta? Driver og monterer en eber d4 i en båt nå og den har 75mm på friskluft inn og 90mm på varmluft ut. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 4 Eg har ikkje finmålt, men vår Eber D4 synest å ha 90 mm slangar inn. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 På sugesiden tror jeg du ikke bør gå ned i størrelse. Heller opp, hvis slangen er noen meter. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 Ville målt en gang til? har 75mm på eber d4 som står i min båt også. Og den er vel ca 10 år gammel? Kanskje du har det gitteret som kan settes på foran inntak? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 (redigert) De har rett, Ask. Dimensjonen på inntaksluft er alltid mindre enn på uttaket. Alle varmere har dette, tipper det er for å hindre overtrykk i varmeren. Redigert 19.Februar.2018 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 Eg lærte ein gong at areal for lufttilførsel til motor bør væra 1.9cm2 pr kw. 18hk er ca 14kw og bør ha ca 27cm2 då. Ein 70mm slange gjev deg 38cm2. Så i teorien skal maskina di klara seg fint om du avset eine slangen til eberen. Eg kan ikkje hugsa om dette arealet 1.9cm2xKw ivaretar utlufting av strålevarme og slik i maskinrommet som mange vektlegg, men i praksis så vil maskina suga i seg den strålevarma lufta frå omgivelsen og halda tilfredstillande sirkulasjon i maskinrommet sjølv med berre ein slange tilførsellluft. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.