ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 en båt som har ligget på vann i mange år er ikke noe ta bilde av. mange timer med vasking.bilder kommer ! Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Bitteliten Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Joda, alt av båt kan tas bilder av og vises her. Vil du ha engasjement er det bilder som gjelder ? Sitér dette innlegget Link to post
SøndreSvaberg Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Ganske engasjerte alle som en her, spør du meg!! Fasinerende at man får så mye respons uten et eneste bilde... Tror det er unikt at man har rundet første side i en oppussingstråd uten å legge ut et eneste bilde Den båten må jo være groskitten!! Det minner meg på noe: Vi må SE den båten. Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Sørlandet2 Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 ibizafan skrev On 25.3.2018 at 3.28: Har nå vasket i lugaren cabin ut dekk bak. for vel ta foran i dag. har også fått fikset lukke bak. de begynner og ligne på båt. Hadde jo vert fint å sett bilde av hvordan det ble i lugaren ut dekk bak, og hvordan du fikset luken bak. Sitér dette innlegget Link to post
lectron Svart 26.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 Men det er jo uansett så ny båt at vi snakker vel mer å tørke støv og gå over med en fuktig klut enn oppussing Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 (redigert) denne båten har ligget sjøen i mange år har ikke vært på land 3-5 år de er blåskjell som er 3-5 cm lange under båten. skal ta den opp snart de blir frostfritt helle døgnet. Redigert 26.Mars.2018 av ibizafan (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 (redigert) Redigert 26.Mars.2018 av ibizafan (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 bilde av ibiza 19 touring Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 26.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2018 de kommer bilder i morgen av 20 touring. de var lett legge inn bilder. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 nå kommer bilder av båt ferdig vasket. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 mer bilder Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 mer bilder Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 oppussing av ibiza 20. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 27.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 Ny fenderlist? Den er ganske fin ut. Min var helt brun noen plasser Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2018 fenderlisten er byttet rundt 2008 lukker er vel og byttet rundt 2008 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sørlandet2 Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 Den ser jo flott ut, etter å ligget så mange år i sjøen. Blir flott båt dette. Sitér dette innlegget Link to post
lectron Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 Er jo som ny den der ☺ MEN blir spennende hvordan den er under da om den har mange år på sjøen i frost med vasstrukken gelcoat og blåskjellfarm Krysser fingrene for at den er like bra der. Det med nedsenket teak på dekk....med unntak av at det lettere samler seg vann og gjør kabinen mindre....er der en pute som passer ned der? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 lectron skrev 1 minutt siden: vasstrukken gelcoat Tviler på at gelcoat har trukket så mye vann? Sitér dette innlegget Link to post
lectron Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 (redigert) 1 hour ago, boble65 said: Tviler på at gelcoat har trukket så mye vann? Hehe, poeng, mer der under (Selv om jeg tror hele osmoseproblematikken er mer en markedsføringshype og produksjonsproblematikk enn et reelt problem) Redigert 28.Mars.2018 av lectron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 (redigert) ibizafan... Byttet dekor og striper idag. Hva syns du? Litt mørk i hallen men 20 tallet er blått. Redigert 28.Mars.2018 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 (redigert) Slett ikke dumme de nye dekalene der. Det lille flagget fungerte fint synes jeg. Nå kom Suzuki med nye dekaler på motorene sine i fjor også. Kanskje et "oppgraderingstips"? Redigert 28.Mars.2018 av Solseng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 28.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 fine dekor dette. er de ingen som har lugar puter og kalesje og selge meg? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Mulig denne personen har. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74184974 Mange ulike puter som selges Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 29.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 Solseng skrev On 28.3.2018 at 20.53: Slett ikke dumme de nye dekalene der. Det lille flagget fungerte fint synes jeg. Nå kom Suzuki med nye dekaler på motorene sine i fjor også. Kanskje et "oppgraderingstips"? Hehe, må ikke begynne å sette griller i hodet mitt nå. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 29.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2018 har sett den annonsen men mine putter er mye lengre. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.