ibizafan Svart 31.Mars.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2018 båtoppussingen de er ikke gjort så mye de siste dagene olje dekket og luken jeg synes de er for kalt. skal bruke golden teak sealer høvling. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 2.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2018 lite gjort i påska må vel begynne gjen. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 9.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Da er de gjort litt oljet litt teak lukene bak . de kommer mer bilder. av blåskjell under båten jeg trur at båten har ligget på sjøen ca 5 år kansje lenger. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Komodo Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 lectron skrev On 26.3.2018 at 23.29: Men det er jo uansett så ny båt at vi snakker vel mer å tørke støv og gå over med en fuktig klut enn oppussing Det var årets kommentar så langt Men kanskje litt stygg @ibizafan , du må nok bli litt rausere med bildene. Tenk på SøndreSvabergs småvittige kommentar litt lenger opp her SøndreSvaberg skrev On 26.3.2018 at 22.26: Ganske engasjerte alle som en her, spør du meg!! Fasinerende at man får så mye respons uten et eneste bilde... Tror det er unikt at man har rundet første side i en oppussingstråd uten å legge ut et eneste bilde Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ibizafan Svart 10.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Hebbe Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 ikke spesielt ille dette om den har ligget ute et år. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
ibizafan Svart 10.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 her kommer bilder av oppsett og litt fra sleping. mye groe . Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 10.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 brette til flapsen helt borte. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
boble65 Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Hebbe skrev 12 minutter siden: ikke spesielt ille dette om den har ligget ute et år. Den har jo ettersigende ligget ute i 3 til 5 år. Så det der er jo ingenting.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2018 BÅTEN HAR LIGGET UTE I MANGE ÅR. kansje 3- mange år. HEBBE 1ÅR? BRUKER DU IKKE BUNNSTOFF DU HEBBE? Bilde er tatt etter slepping sjøpølser på 10 cm under helle bunnen før vi begynnte. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 11.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2018 gårsdagens arbeide polering og de blir de i morgen og , etter på voksing meguiars polish og voks er de jeg bruker. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 14.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 voksing ferdig og mye av teaken er oljet golden teak sealer høvling den olja likte jeg. de vart pent da er de bare dørken under kalesjen gjenn den nå få noe lakk ligne stoff owatroll edelolje orker ikke slippe ned ser bra ut. de som står gjenn nå blir vansligere. kran på selvlensing strøm de henger og så en motor på akterspeilet suzuki df 140 2008 mod med defekt tilt motoren har stått i mange år uten i blitt kjørt i ferskvann. 160 liter gammel bensin med noe vann. motering av nytt bensin filter. de blir vel nyre motor bakk på hekken tenker jeg har suzuki df 140 a 2013 mod. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 satte inn nytt batteri sønnak nye kabelsko på leddinger. startet motor suzuki df 140 2008 motor startet med en gang. Gang tid motor 150-180 timer. motor trenger ny tilt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 3.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 tomt bensintank i dag . skal snart flyte over den nyaste motoren på 20 fotingen. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 9.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2018 Da er kommet suzuki df 140 a på båten motor er hevet 1 hull. tette hull etter flaps nye bensinslanger og slangeklemmer. bunnstoff selvpolerende grå vent på kalesjen kommer i slutten på måneden da blir de sjøsetting. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
lectron Svart 10.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 Det får vi kanskje et bilde av også Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 15.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Da er de kommet nyeslanger til tank og motor og nytt bensin filter hull til flaps tettet. lanterner virker radio stereo virket. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 18.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 ny selvlensing kran og skroggjonomføring. har også fått vann til vasken. da er de bunnsoffing og voksing, som gjennstår. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 bunnstoffet ferdig mille pepper grey oljet teaken gjenn vokset en gang til kalesje kommet på ny. ny rustfriventil på siden. båten er vel ferdig til sjøsetting. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dr Nelson Svart 10.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Du må jo legge ut bilder om dette skal kalles en oppussingstråd. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Ellers blir det vel en oppussingslogg ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ibizafan Svart 29.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2018 båten er sjøsatt og testet 38,1 knop. bilde av båt på vannet kommer. propell balistic 13,5 x22 xl Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Hugosibiza Svart 5.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2019 Hvilken fenderlist bukte du paa Touringen Dr Nelson. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2019 ibizafan skrev On 29.6.2018 at 5.31: båten er sjøsatt og testet 38,1 knop. bilde av båt på vannet kommer. Men når??? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
DR_Nelson Svart 6.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2019 (redigert) Hugosibiza skrev for 20 timer siden: Hvilken fenderlist bukte du paa Touringen Dr Nelson. Parmaplast profilnr C1564A. Var den produsenten selv anbefalte. Kjøpte på Maritim. Satt som Grethe ville hatt det på båten Redigert 6.Februar.2019 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.