Jump to content

Hentetråd, Joda 370 Arendal - Tønsberg


BingoBonzo

Recommended Posts

Bitteliten skrev for 8 timer siden:

Det finnes to lykkelige dager i en båteiers liv

 

den dagen han kjøper båten

 

og

 

 

 

 

den dagen han selger båten 

 

:cheers:

 

 

 

 

Der er jeg ikke enig.

Har lykkefølelse hver gang jeg går ombord. For ikke å snakke om når jeg starter motoren og tøffer ut av havna, mens rederinnen pusler fornøyd ombord. Et godt bilde på lykkefølelsen er den jeg hadde som femåring på julaften da jeg fikk en tøff leke. 

 

Og veldig artig med en sånn fin hentetråd hvor alt går på skinner. Ruta skal studeres siden vi vurderer dra nedover den veien i ferien så pøs på med bilder og beskrivelser :)

 

Hilsen

Lurvetass

 

Link to post
Share on other sites

Funderer nå mens vi spiser frokost om vi skal snirkle oss innerst ved Rakke, Stavern, Larvik eller legge oss ut? Skal prøve å ikke bli altfor sen til hjemmehavna da vi planlegger å fylle båten med alt stæsjet vi har på lager :worry:

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Link to post
Share on other sites

Svenner har vindkast på 8 ms fra NNØ I følge kystvær nå. Det er nok mindre sjø lenger inne. Men dog ikke plagsomt ute med din båt tror jeg. 

Hyggelig at du likte ruta. Men lyngørgata glemte du. ?

Det får du ta neste gang ?

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

WGM skrev for 8 timer siden:

Edit: Ser at det er fler av oss her ute - og at de er raskere med kameraet enn meg ?

 

BingoBonzo har akkurat stemplet inn på Stauper på vei inn Tønsbergfjorden. Gratulerer med lekker skute ??

Satt å fiklet med telefon i det jeg dro kjensel på en lekker skute som entret andedammen, så det var nok et tilfeldig sammentreff at det ble tatt bilde i det @BingoBonzo var på vei ut fra Stauper. 

Gratulerer med en flott båt BingoBonzo :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Det aner meg at vi nå har med en meget lykkelig rederfamilie å gjøre. Det har så mye å si at turen hjem går bra. Å dette ble jo den reneste signingsferden. Med et smykke av en båt. Turen ble godt planlagt. Og gjennomført på en sikker og god måte. 

Gratulerer @BingoBonzo

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...