PerGunnar Startet 16.August.2005 Del på Facebook Startet 16.August.2005 Jeg fikk svogeren til å handle noe småtteri på Biltema for meg, men det hadde tydeligvis blitt noe feil på handlelappen. Han kom hjem med noe som kalles "Fot for manntaustøtte". Er det noen som kan forklare hva denne brukes til? Fot for manntaustøtte - Biltema Kanskje jeg kan ha bruk for den likevel dersom jeg vet hva den skal brukes til... Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 16.August.2005 Del på Facebook Svart 16.August.2005 Hei Denne brukes for å sette stolpene til rekkewire i!! Dette er det "gjerdet" som går rundt hele båten!! Mest vanlig på seilbåter - men også på større motorbåter. SE Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 16.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2005 Takk for forklaringen Stein-Erik. Da blir det å bytte den inn til noe annet neste gang jeg er på Biltema, for det har jeg ikke bruk for på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.