Jump to content

Volvo Penta 2030. Kjølevatn i olje. Veien vidare.......


sunnmøre

Recommended Posts

Då har dessverre gamlemotoren fått dødsdommen. Har fått hjelp av ein kompis av ein kompis. Motorblokka er gåen med lekkasje i kjølekanal, ein sylinder har i tillegg alvorleg skade etter truleg å blitt køyrd med for lite olje. Frykta at motoren var mangeltfullt vedlikeholdt då eg kjøpte båten. Det fekk eg vel bekrefta no.

 

Har gjort avtale om kjøp av ein overhalt 2030, og får den i slutten av februar. Då er det berre å få den instalert fort og gale, så er sesongen i gang:cool:

 

Litt irriterande, men motoren må vel ut igjen til våren. Tenkte eg skulle skifte belg i år, og det er vel vanskeleg når båten ligg på sjøen.....

Link to post
Share on other sites

Thostr skrev for 1 time siden:

Hva er det som forårsaker en slik skade? Varmgang ifm. for lite olje?

 

Kan skyldes varmgang ja, men neppe pga olje. Heller dårlig kjøring.  Lite olje tviler jeg litt på, lagre og akslinger pleier å ta skade lenge før sylindrene.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Det var tydelige tegn på bakerste sylindervegg at motoren har gått varm ein gong i tida. Han som såg på motoren meinte at dette verka til å vere ein gammal skade. Ikkje godt å seie kva som er årsaka. Kan kanskje vere så enkelt at det har blitt gløymt å opne ventil til sjøvasskjølinga... Kjølinga har fungert heilt fint i mitt eige, og det har forsåvidt motoren også. Vore lettstarta, og har gått fint. Einaste eg har stussa på er at eg har mangla litt på maksturtalet. 

 

No blir det i alle høve montert inn ein annan tilsvarande motor, så får eg krysse fingrane. Før trøyste meg med at motorbytet ikkje koster meir enn mange svir av på diesel på ein kort sommersesong. 

Redigert av sunnmøre (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...