Jump to content

Hvilket poleringsmiddel liker folket best


Guest knerten67

Recommended Posts

Rupes til maskinen, eller Autosol for hånd. Sealeren varierer, men har fått sansen for Biltema sin, om den poleres av rett etter påføring. Har sluttet å bruke Maritim sine egne produkter, etter meget dårlig erfaring med polish, impregnering som ødelegger kalesjen og teakolje som smelter natene i teaken.

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Guest knerten67
Worry II skrev 2 minutter siden:

Rupes til maskinen, eller Autosol for hånd. Sealeren varierer, men har fått sansen for Biltema sin, om den poleres av rett etter påføring. Har sluttet å bruke Maritim sine egne produkter, etter meget dårlig erfaring med polish, impregnering som ødelegger kalesjen og teakolje som smelter natene i teaken.

Eg bruker biltema sin teakolje.

Link to post
Share on other sites

For første gang hadde jeg Biltema voks på dekket i år (delte meninger om voks på dekk). Det har aldri vært så blankt så lenge som i år. Veldig overrasket.

 

Forøvrig bruker jeg Seajet rubbing, Hempel Polish og Hempel voks. Brukt Meguiars før, men gått vekk fra det. 

 

Autosol på propellene.

Link to post
Share on other sites

Jeg bruker Meguiars produkter. sønnens båt er fra 2009 og var aldri polert før vi fikk tak i den. den hadde melkehvit gelcoat og skitten fenderlist.Jeg bruker maskin med Rupes padder. Bruker også Meguiarsprodukter på bil

IMG_3941.JPG

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Guest knerten67
nordan family 27 skrev for 5 timer siden:

For første gang hadde jeg Biltema voks på dekket i år (delte meninger om voks på dekk). Det har aldri vært så blankt så lenge som i år. Veldig overrasket.

 

Forøvrig bruker jeg Seajet rubbing, Hempel Polish og Hempel voks. Brukt Meguiars før, men gått vekk fra det. 

 

Autosol på propellene.

Er poleringen til Hempel bettre føler du?

Link to post
Share on other sites

Guest knerten67
nordan family 27 skrev 15 minutter siden:

Sannelig om jeg vet. Synes det virket til å være veldig mye slipemidler i Megiuars uten at det varte noe lengre enn andre produkter. Synes Hempel og Seajet er lett å jobbe med. 

mulig eg må prøve Hempel sin da.:smiley:

Link to post
Share on other sites

Guest knerten67
-morten- skrev for 10 timer siden:

Jeg bruker Meguiars produkter. sønnens båt er fra 2009 og var aldri polert før vi fikk tak i den. den hadde melkehvit gelcoat og skitten fenderlist.Jeg bruker maskin med Rupes padder. Bruker også Meguiarsprodukter på bil

IMG_3941.JPG

Hva brukte du på fenderlista da?Nydelig og blank båt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...