Guest knerten67 Startet 28.Desember.2018 Del på Facebook Startet 28.Desember.2018 (redigert) Hva bruker folket? Redigert 28.Desember.2018 av knerten67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Om ikke gelcoat er for mye «skadet» så bruker jeg poleringsmiddel. Er den veldig falmet så bruker jeg rubbing. Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Kjellg skrev 30 minutter siden: Om ikke gelcoat er for mye «skadet» så bruker jeg poleringsmiddel. Er den veldig falmet så bruker jeg rubbing. Hvilken sort bruker du da? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Hva er det egentlig du spør om i denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Bårdp skrev 5 minutter siden: Hva er det egentlig du spør om i denne tråden? Hvilket poleringsmidel folket bruker. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Hvorfor står det da en påstand om at poleringsmiddel er best i overskriften? Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Bårdp skrev 7 minutter siden: Hvorfor står det da en påstand om at poleringsmiddel er best i overskriften? du har ikke så mye å bidra med forstår eg Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Kanskje lese reglene for posting av nytt emne og forandre ennetittel? Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 boble65 skrev 4 minutter siden: Kanskje lese reglene for posting av nytt emne og forandre ennetittel? Sån. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Rupes medium til rubbing og Maxwax Sprayeax som forsegler Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Windy37GM skrev 12 minutter siden: Rupes medium til rubbing og Maxwax Sprayeax som forsegler eg bruker Meguiars67 først så forsegler eg med Meguiars56. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 knerten67 skrev 1 time siden: Hvilken sort bruker du da? Det jeg har for hånden. Meguiars, Rupes, Chemical Guys, Menzerna osv osv. Alle disse er gode produkter. Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Kjellg skrev 2 minutter siden: Det jeg har for hånden. Meguiars, Rupes, Chemical Guys, Menzerna osv osv. Alle disse er gode produkter. De er sant Sitér dette innlegget Link to post
Skate Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Meguiars serien på meg også. Både Meguiars Pure wax, cleaner wax og One step Compond er helt suverene ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 (redigert) Rupes til maskinen, eller Autosol for hånd. Sealeren varierer, men har fått sansen for Biltema sin, om den poleres av rett etter påføring. Har sluttet å bruke Maritim sine egne produkter, etter meget dårlig erfaring med polish, impregnering som ødelegger kalesjen og teakolje som smelter natene i teaken. Redigert 28.Desember.2018 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 Worry II skrev 2 minutter siden: Rupes til maskinen, eller Autosol for hånd. Sealeren varierer, men har fått sansen for Biltema sin, om den poleres av rett etter påføring. Har sluttet å bruke Maritim sine egne produkter, etter meget dårlig erfaring med polish, impregnering som ødelegger kalesjen og teakolje som smelter natene i teaken. Eg bruker biltema sin teakolje. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Desember.2018 Del på Facebook Svart 28.Desember.2018 knerten67 skrev 7 minutter siden: Eg bruker biltema sin teakolje. Ja den er sikkert helt ok. Mulig jeg prøver den en gang. Jeg har lenge trodd det har vært cleaneren, men etter nå å ha forsøkt en del forskjellige, mistenker jeg nå olja til Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 Jeg bruker 3M med maskin og synes det blir bra Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 For første gang hadde jeg Biltema voks på dekket i år (delte meninger om voks på dekk). Det har aldri vært så blankt så lenge som i år. Veldig overrasket. Forøvrig bruker jeg Seajet rubbing, Hempel Polish og Hempel voks. Brukt Meguiars før, men gått vekk fra det. Autosol på propellene. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 Jeg bruker Meguiars produkter. sønnens båt er fra 2009 og var aldri polert før vi fikk tak i den. den hadde melkehvit gelcoat og skitten fenderlist.Jeg bruker maskin med Rupes padder. Bruker også Meguiarsprodukter på bil Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Guest knerten67 Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 nordan family 27 skrev for 5 timer siden: For første gang hadde jeg Biltema voks på dekket i år (delte meninger om voks på dekk). Det har aldri vært så blankt så lenge som i år. Veldig overrasket. Forøvrig bruker jeg Seajet rubbing, Hempel Polish og Hempel voks. Brukt Meguiars før, men gått vekk fra det. Autosol på propellene. Er poleringen til Hempel bettre føler du? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 Sannelig om jeg vet. Synes det virket til å være veldig mye slipemidler i Megiuars uten at det varte noe lengre enn andre produkter. Synes Hempel og Seajet er lett å jobbe med. Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 nordan family 27 skrev 15 minutter siden: Sannelig om jeg vet. Synes det virket til å være veldig mye slipemidler i Megiuars uten at det varte noe lengre enn andre produkter. Synes Hempel og Seajet er lett å jobbe med. mulig eg må prøve Hempel sin da. Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 -morten- skrev for 10 timer siden: Jeg bruker Meguiars produkter. sønnens båt er fra 2009 og var aldri polert før vi fikk tak i den. den hadde melkehvit gelcoat og skitten fenderlist.Jeg bruker maskin med Rupes padder. Bruker også Meguiarsprodukter på bil Hva brukte du på fenderlista da?Nydelig og blank båt Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 29.Desember.2018 Del på Facebook Svart 29.Desember.2018 Meguiars One-step til rubbing/polering med maskin (og rupes blå pute). Deretter collinite 845 eller fusso coat som sealer. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.