tacan Svart Torsdag 22:59 Link til dette innlegget Svart Torsdag 22:59 Hvordan er det å oppholde seg i rom som har blitt behandlet med denne type remedier eller Boracol. Tenker da først og fremst første tiden etter påføring. Er litt forskjellig meninger ute å går på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart Torsdag 23:22 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 23:22 Det er svært lite avgassing av etylenglykol. Det skal trekker inn i treverket, så etter behandling lar jeg det stå en ukes tid, til overflaten har blitt tørr. Så skal jeg ha på Owatrol D1 eventuelt Rå linolje og Terpentin. Da kapsler man det enda mer inn med en barriere. Boraks og Borsyre fordamper ikke, men kan bli værende på overflaten etter behandling. Dette tørker jeg eventuelt bort før behandling med Olje. Sitér dette innlegget Link to post
tacan Svart igår klokken 09:56 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:56 Takk for oppklaring, høres ut som en god fremgangsmåte Sitér dette innlegget Link to post
index Svart igår klokken 13:12 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:12 Sjøholken skrev for 15 timer siden: Da var første ingrediens ankommet. Dette skal blandes med Etylenglykol og Borsyre for å lage min egen Boracol blanding til brøkdelen av prisen Interessant! Særlig for meg, som både planlegger å bygge smie og har behov for Boracol! Vinn vinn, heter det vel... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Etylenglykol, bruker du en eller annen frostvæske? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart 22 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22 timer siden @Hulda Jepp, denne: Frostvæske universal, konsentrert, 3 kg - Biltema.no Den er uten fargestoffer og konsentrert, og forholdsvis billig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.