Jump to content

Oppussing av 49 fots krysseren Sølvskjær

Sjøholken

Recommended Posts

Så når lugaren forrut var klar for gjester var det bare å få satt kursen til mot Jeløya. Den flotte og noe strabasiøse turen kan leses i egen tråd her: 

Siden da har det egentlig ikke skjedd så veldig mye ombord. Men jeg har fått brukt skuta som "pendlerbolig" noen uker innimellom og blitt bedre kjent med nye båtnaboer.

Jæløya kystlag virker å bestå ev en meget god gjeng, gleder meg til å få litt mer tid der.

Jeg har fått fraktet presenningen over fjellet, så håper at den skal få kommet på plass iløpet av neste uke. Jeg skal kjøre over fjellet på søndag og være ombord frem til torsdag eller fredag. Så håper på lite vind:pray:

Sjøholken skrev On 30.11.2022 at 21.10:

Ja, @Chilli Solbris, kan bli litt is der. Men jeg ligger på "riktig" side av kaia mtp strøm, og bak ett større fartøy. Så skal litt til før isen kan bli plagsom for min del:thumbsup:

Det er veldig bra! Jeg må ta meg en tur og inspisere den flotte skøyta! Si i fra når du er hjemme!☺️☺️

• 10 months later...