Sjøholken Posted November 30, 2022 Author Share Posted November 30, 2022 Så når lugaren forrut var klar for gjester var det bare å få satt kursen til mot Jeløya. Den flotte og noe strabasiøse turen kan leses i egen tråd her: Siden da har det egentlig ikke skjedd så veldig mye ombord. Men jeg har fått brukt skuta som "pendlerbolig" noen uker innimellom og blitt bedre kjent med nye båtnaboer. Jæløya kystlag virker å bestå ev en meget god gjeng, gleder meg til å få litt mer tid der. Jeg har fått fraktet presenningen over fjellet, så håper at den skal få kommet på plass iløpet av neste uke. Jeg skal kjøre over fjellet på søndag og være ombord frem til torsdag eller fredag. Så håper på lite vind Link to post Share on other sites More sharing options...
Chilli Solbris Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Godt du får pakket inn båten. Du må også regne med is der du ligger. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøholken Posted November 30, 2022 Author Share Posted November 30, 2022 Ja, @Chilli Solbris, kan bli litt is der. Men jeg ligger på "riktig" side av kaia mtp strøm, og bak ett større fartøy. Så skal litt til før isen kan bli plagsom for min del Link to post Share on other sites More sharing options...
Chilli Solbris Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 Sjøholken skrev On 30.11.2022 at 21.10: Ja, @Chilli Solbris, kan bli litt is der. Men jeg ligger på "riktig" side av kaia mtp strøm, og bak ett større fartøy. Så skal litt til før isen kan bli plagsom for min del Det er veldig bra! Jeg må ta meg en tur og inspisere den flotte skøyta! Si i fra når du er hjemme!☺️☺️ Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøholken Posted December 3, 2022 Author Share Posted December 3, 2022 @Chilli Solbris jeg er der fra søndag til torsdag Link to post Share on other sites More sharing options...
Fishermidas Posted October 12 Share Posted October 12 Lenge siden oppdaterig........satser på mye har skjedd :) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts