Jump to content

Skade skrog 50fot seilbåt


Rod ove

Recommended Posts

Bilde lyver nok litt men kunne nok vært litt mere , valgte heller og slipe ut litt extra på innsiden for og spare gelcoten på utsiden. Da jeg kommer til og bruke gelcote igjen. Maler med pensel en 4/5 strøk med bare herder opp først så sideveis osv siste strøket drar jeg godt på utsiden av skaden med voks i lar det herde og masse sliping så bør det bli en usynlig overgang mellom nytt og gammelt, uansett tror jeg skaden er reparert mere en godt nok og om ikke gelcote blir helt strøken  så blir jeg helt sikkert fornøyd, har en skade til i baugen som må tas skal prøve å ta litt bilder og vise  hvordan jeg  gjør det. Billetter bestilt idag så om 14 dager kommer det litt mere

Redigert av Rod ove (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Planen er å seile litt i karibien og prøve båten litt og bo i den Mens jeg prøver og finne en kompanjong til  noen andre prosjekter jeg kunne tenkt meg da . Dessuten er det greit og selge i karibien siden $ står godt om dagen så blir det ikke denne blir det en annen båt. Men først må denne skaden ordnes :-)

6A114A4A-55DE-4004-A51E-ECD75766D0B5.jpeg

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...