Chilli Solbris Svart 31.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2020 Faxen skrev 1 time siden: Da ses vi på tirsdag, utpå dagen? Planlegger avgang ca kl 15.00. Rekker du før det? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 1.November.2020 Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 (redigert) Det går bra. Er der rundt kl. 13.00. Vi sees. Lykke til med kurset. Redigert 1.November.2020 av Faxen (see edit history) Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 1.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 Faxen skrev for 8 timer siden: Det går bra. Er der rundt kl. 13.00. Vi sees. Lykke til med kurset. Forandring i planene!?? Kurset mandag er avlyst og flyttet til tirsdag. Så om du har mulighet til å stikke innom etter kl 17 mandag er det fint. Jeg jobber natt til i morgen og må bruke dagen til å sove. ?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 2.November.2020 Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 Det går helt fint. Vi sees. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Faxen Svart 3.November.2020 Link til dette innlegget Svart 3.November.2020 Takk for besøket på Solbris II. Det var magisk for en Storebro entusiast. For en plass det var ombord, og de to beistene nede i kjelleren. Tusen takk Erik. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 5.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Faxen skrev On 3.11.2020 at 11.01: Takk for besøket på Solbris II. Det var magisk for en Storebro entusiast. For en plass det var ombord, og de to beistene nede i kjelleren. Tusen takk Erik. Veldig hyggelig å få besøk! Kaffen er klar neste gang jeg er i Horten! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 5.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Nå har vi vært i Horten med Storebroen! Det har vært en herlig opplevelse hvor båten leverte på alle punkter! En herlig og god følelse å få kjenne på båtens kvalitet! Godt med bølger under nattseilasen hjem. Det fikk jeg naturlig nok ikke filmet. Men du verden for noen sjøegenskaper! Det er bare å gi på litt, 13-15 knop, og båten går som et tog gjennom bølgene. Ingen harde slag, ingen knirking og bråk i båten. To maskiner som maler som katter. Dette var deilig!?? I Horten havn under uværet. Fine linjer!? Simrad leverer! En helt suveren radar! Leif koser seg bak rattet! Nå gjenstår det bare å få han til å legge til!?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Du får si fra, så kommer jeg. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bonus Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Ser du ligger i Moss. Synes det virker strevsomt å ta med hele den schvære skuta bort på Amfi for å handle .. ? Link to post
LALUNA II Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Bonus skrev 54 minutter siden: å ta med hele den schvære skuta Må du huske at Erik er ganske schvær han au, så det er nok ikke noe problem.. (mulig han har tatt en @sap_2000 ) Endelig ble det Bobåt Link to post
Bonus Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Bjørn Løvjomås skrev 11 minutter siden: Må du huske at Erik er ganske schvær han au, så det er nok ikke noe problem.. (mulig han har tatt en @sap_2000 ) Han ''schvære'' har nok tatt en @sap_2000 ja. Link to post
sap_2000 Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 32 minutes ago, Bjørn Løvjomås said: Må du huske at Erik er ganske schvær han au, så det er nok ikke noe problem.. (mulig han har tatt en @sap_2000 ) 18 minutes ago, Bonus said: Han ''schvære'' har nok tatt en @sap_2000 ja. Skjønner ikke hva dere prater om Mvh. SAP Link to post
Bonus Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Må du huske at Erik er ganske schvær han au, så det er nok ikke noe problem.. Da har jeg vært en tur om bord og hatt en hyggelig prat med skippern. Han æ'kke så schvær da, Bjørn. Skippern altså Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 @Bonus, jo.. han er schvær.. på alle gode måter. Flink og god, men kanskje ikke av de schværeste på jord. I størrelse ? Endelig ble det Bobåt Link to post
Bonus Svart 9.November.2020 Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Bjørn Løvjomås skrev 1 minutt siden: @Bonus, jo.. han er schvær.. på alle gode måter. Flink og god, men kanskje ikke av de schværeste på jord. I størrelse ? Link to post
Chilli Solbris Svart 9.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2020 Bonus skrev for 12 timer siden: Ser du ligger i Moss. Synes det virker strevsomt å ta med hele den schvære skuta bort på Amfi for å handle .. ? LALUNA II skrev for 12 timer siden: Bjørn Løvjomås skrev for 11 timer siden: Må du huske at Erik er ganske schvær han au, så det er nok ikke noe problem.. (mulig han har tatt en @sap_2000 ) Bonus skrev for 11 timer siden: Han ''schvære'' har nok tatt en @sap_2000 ja. sap_2000 skrev for 11 timer siden: Skjønner ikke hva dere prater om Bonus skrev for 9 timer siden: Da har jeg vært en tur om bord og hatt en hyggelig prat med skippern. Han æ'kke så schvær da, Bjørn. Skippern altså Bjørn Løvjomås skrev for 9 timer siden: @Bonus, jo.. han er schvær.. på alle gode måter. Flink og god, men kanskje ikke av de schværeste på jord. I størrelse ? Bonus skrev for 9 timer siden: Må bare si tusen takk for besøket @Bonus! Neste gang blir det prøvetur!?? Og til alle de andre kommentarene... tusen takk og litt flau og veldig mye gode flir!???? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 23.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2020 Det er enda et stykke igjen før vi er i mål! Men utrolig deilig å kunne dra ut og bruke båten! I kveld er det D5L og i Rige elever! Tusen takk til Glenn Åge Pedersen for flotte bilder idet vi seiler ut fra Fredrikstad!??? Flotte linjer på Storebroen!?? Blir aldri lei av Edholmen!?? Herlig lys! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Allan E Svart 23.November.2020 Link til dette innlegget Svart 23.November.2020 Fin båt men det ser ut som om at den er framtung. Går på nesa i første bilde. Har du mye tungt langt fremme i båten? Link to post
Chilli Solbris Svart 24.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2020 Allan E skrev for 5 timer siden: Fin båt men det ser ut som om at den er framtung. Går på nesa i første bilde. Har du mye tungt langt fremme i båten? Ja og nei...... Lite vann i tankene bak og tomgangsfart nedover Glomma. Så det er nok litt det som gjør det. Den løfter nesa så fort man gir litt gass. Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 28.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2020 Utrolig deilig å endelig kunne dra på tur og bare nyte!??? Tone storkoser seg og båten fungerer utmerket!? Jada, akterkabinen må settes sammen igjen og mye annet står for tur men men kan den brukes! Her fra D5L kurs Nattseilas til Skjærhalden☺️☺️ Soloppgang i Skjærhalden!?? Min til Høyre!?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 28.November.2020 Link til dette innlegget Svart 28.November.2020 Godt å se du får tid til å nyte båtlivet igjen Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 28.November.2020 Link til dette innlegget Svart 28.November.2020 Hyggelig å treffe deg igjen. Var bortom, men tom skute. Lutefisk på Første Reis Kanskje ?? Link to post
Chilli Solbris Svart 28.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2020 LALUNA II skrev for 1 time siden: Godt å se du får tid til å nyte båtlivet igjen Ja det føles helt herlig!?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 28.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2020 Tom Rør skrev 51 minutter siden: Hyggelig å treffe deg igjen. Var bortom, men tom skute. Lutefisk på Første Reis Kanskje ?? Takk det samme! Dessverre ikke Første Reis i dag! Venter på svar!??? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn