Ask Svart 17.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 Kva er den runde "dingsen" som er festa på skottet inne i skapet? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 Ask skrev for 14 timer siden: Kva er den runde "dingsen" som er festa på skottet inne i skapet? Tenker du på denne? Det er vender for å velge om wc skal spyle i tank eller ut i sjøen. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 Det begynner å bli ryddig rundt om!😊😊 Snart kommer noen av ungene p julemiddag!🎅🏻🎅🏻🥰🥰 Helt genialt å kunne fjerne plata over byssa😄😄😄 Nissemor og far er strikket av min mor!☺️☺️ Storebro har si e gode sider!😊😊😊 Stolen på passasjersiden kan løftes av Da får vi serveringsbord!☺️☺️ Og litt julestemning!☺️☺️ Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
enslagsgjest Svart 18.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 Om jeg har forstått det rett, så er skinnstolen på gulvet, passasjerstolen som er løftet ut. Det var jo helt genialt?! Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 Du er god til å lage det Koselig 👍👍👍 der så det jo nesten julete ut🎅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tom Cognac Svart 18.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 (redigert) Solbris II skrev for 4 timer siden: Da får vi serveringsbord!☺️☺️ Ser du har gjort klart servering til Pest og Plage også Blir bra julestemning ombord her ja Redigert 18.Desember.2021 av altera mulier (see edit history) Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 altera mulier skrev for 3 timer siden: Ser du har gjort klart servering til Pest og Plage også Blir bra julestemning ombord her ja 😂😂😂😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 Det blir jo riktig så koselig med lys i mørket!😁😁😁 Godt med lys i mørket!😁😁 De med gul glød rakk ikke rundt! Men vi hadde noen andre!☺️☺️ Med andre farger. God hjelp fra datteren!🥰 Lys i mørket!☺️☺️ Litt fargelys i salongen Og juletre på skrive!😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2021 enslagsgjest skrev for 9 timer siden: Om jeg har forstått det rett, så er skinnstolen på gulvet, passasjerstolen som er løftet ut. Det var jo helt genialt?! Jepp! Du har forstått det helt rett!😊😊 Bjørn Løvjomås skrev for 9 timer siden: Du er god til å lage det Koselig 👍👍👍 der så det jo nesten julete ut🎅 Gjebstår litt😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Knude Svart 19.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2021 Så flott det blir da. God jul til deg å dine! Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2021 Litt julestemning! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 22.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2021 Riktig god jul til deg og dine. Du har jammen stått på med julepynting. Men flott ble det. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
LALUNA II Svart 23.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2021 Riktig god jul til deg og dine. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 23.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2021 Faxen skrev On 22.12.2021 at 12.03: Riktig god jul til deg og dine. Du har jammen stått på med julepynting. Men flott ble det. Det ble litt av en jobb!😄😄 Men fint ble det!😊😊 God jul!⛄️🎅🏻🌟🎄❄️ LALUNA II skrev for 5 timer siden: Riktig god jul til deg og dine. Ønsker deg og dine en riktig god jul!⛄️🎅🏻🌟🎄❄️ Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2021 Magisk stemning når jeg kom hjem fra nattevakt!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 30.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2021 (redigert) Vinterstemning!☃️☃️ Snø! Rent og hvitt. Vakkert i elva😃 Naboen på vei ut. Gamle Solbris ligger på plassen foran meg. Redigert 30.Desember.2021 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 30.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2021 etter min mening er snøen bare ok når den kommer ned ferdigmåka og den tar seg best ut på prospektkort mao.: jeg hater vinter Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Lars H. Svart 30.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2021 altera mulier skrev 35 minutter siden: eg hater vinter Jeg også! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
VegJoh Svart 30.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2021 Fine bilder Godt nytt år ! Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Faxen Svart 31.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2021 Godt nytt år, Erik. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2022 altera mulier skrev On 30.12.2021 at 13.51: etter min mening er snøen bare ok når den kommer ned ferdigmåka og den tar seg best ut på prospektkort mao.: jeg hater vinter Jeg et jo helt enig. Lars H. skrev On 30.12.2021 at 14.27: Jeg også! Men jeg prøver bare å være positiv!😂😂😂 VegJoh skrev On 30.12.2021 at 22.23: Fine bilder Godt nytt år ! Tusen takk! Godt nytt år!🎉🎊 Faxen skrev On 31.12.2021 at 10.47: Godt nytt år, Erik. Takker! Godt nytt år!🎉🎊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2022 Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år! Og tusen takk til aller dere som orker å lese det jeg legger ut. 🎆🎇🎉🎊🦠🌅 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hedwig Svart 1.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2022 Godt nytt år, og takk for at du legger ut. Lærer mye! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2022 Havelle skrev 56 minutter siden: Godt nytt år, og takk for at du legger ut. Lærer mye! Veldig hyggelig å høre! Og jeg lærer også mye!🎉🎊🎉🎊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 2.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2022 (redigert) Det ble mildvær. Tror jeg pakker inn båten før det kommer mer snøfall. Bruker dekkstativ for seilbåt på fly. Blir veldig bra! Redigert 2.Januar.2022 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.