Jump to content

Så ble det ny Solbris - Chilli Solbris - Storebro

Solbris II

Recommended Posts

Tom Rør skrev for 2 timer siden:

Hvilket fabrikat er det?

Tarquin 595 fra 1989.

Tom Rør skrev for 2 timer siden:

Den turen over kan jo bli luftig, og Kielkanalen er ihvertfall rolig, og det er vel relativt skjermet opp langs Dk og Se.

Husk at det er billig diesel på Helgoland 👍👍

Ja, det blir nok luftig. Vi rekket visst ikke diesel på Helgeland. De legger opp til Esbjerg og videre med en gang.  

Pequod skrev for 2 timer siden:

Den så jeg ikke komme! Her er det bare å finne fram popkornet nok en gang! Og fint å høre at svigermor er på bedringens vei!

Ja, det var helt nødvendig for at jeg skulle dra. 

Kenneth 81 skrev for 1 time siden:

Spørs om fruen blir så fornøyd om hun må kjøre bilen hjem fra Narvik alene da... :crazy:

Klart hun blir!😁😁😁

Nydelig video igjen, beundringsverdig at du får til en så vannrett horisont (på frihånd, ikke engang nrk's fotografer greier det :smiley: )

Hva med å legge turen oppover mot Larkollen, ser ikke bort i fra at du kan få plass ved moloen til ABF (Arbeidernes Båtforening) i Knutvika, tror ikke det koster en formue å ligge der, jeg har båtplass inn mot fastland i Vindstegs bryggeanlegg. Jeg kunne møte dere på moloen og gi dere en omvisning i Larkollen og kanskje avslutte med et besøk hos meg?

Knutvika- Solbris II.jpg

Marinaen sett fra min båt i fjor sommer :smiley:

Arbeidernes Båtforening og moloen lengst ute i bildet. 

1416424202_Knutvika-SolbrisII02.jpg.267752da0f4d36760c17193a0fcee7f3.jpg

Edited by altera mulier
altera mulier skrev for 11 timer siden:

Nydelig video igjen, beundringsverdig at du får til en så vannrett horisont (på frihånd, ikke engang nrk's fotografer greier det :smiley: )

Hva med å legge turen oppover mot Larkollen, ser ikke bort i fra at du kan få plass ved moloen til ABF (Arbeidernes Båtforening) i Knutvika, tror ikke det koster en formue å ligge der, jeg har båtplass inn mot fastland i Vindstegs bryggeanlegg. Jeg kunne møte dere på moloen og gi dere en omvisning i Larkollen og kanskje avslutte med et besøk hos meg?

Knutvika- Solbris II.jpg

Marinaen sett fra min båt i fjor sommer :smiley:

Arbeidernes Båtforening og moloen lengst ute i bildet. 

1416424202_Knutvika-SolbrisII02.jpg.267752da0f4d36760c17193a0fcee7f3.jpg

Ved første anledning skal jeg gjøre det!😃😃😃

Men det blir bok en biltur til deg først! Er du hjemme i ettermiddag?

Solbris II skrev for 14 timer siden:

Her en liten video fra VIKERHAVN!😊😊

Nydelig video fra Viker @Solbris II :thumbsup: Dette er jo min bakgård, veldig hyggelig med en video derfra :smiley: 

Flere bilder fra Vikerhavn i denne tråden. 

Solbris II skrev for 2 timer siden:

Men det blir bok en biltur til deg først! Er du hjemme i ettermiddag?

Joda :smiley: jeg er hjemme i dag (skal lakkere den røde stripa litt seinere i dag, har "kledd" inn skroget med papir nå for ikke å få søl på det hvite), men har ikke du ferie da? Ikke stress, båten skal ikke på vannet i år - NYT ferien din og KOS deg,  legg ut flotte bilder og videoer :thumbsup:

Komodo skrev On 20.8.2021 at 12.25:

Nydelig video fra Viker @Solbris II :thumbsup: Dette er jo min bakgård, veldig hyggelig med en video derfra :smiley: 

Flere bilder fra Vikerhavn i denne tråden. 

Vi er ganske privilegert her i Hvalerskjærgården😃😃😃

Behøver ikke reise noen andre steder!☺️☺️☺️