Tom Rør Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Chilli Solbris skrev for 4 timer siden: Nå fikk jeg prestasjonsangst!🫣🫣🫣 Den retten har jeg laget mange ganger ombord. Har også spist den på samme sted som @Bonus har på bildet, og det er jo hakket råere enn man får til i byssa Den fikser du lett @Chilli Solbris Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Tom Rør skrev 1 time siden: Den retten har jeg laget mange ganger ombord. Har også spist den på samme sted som @Bonus har på bildet, og det er jo hakket råere enn man får til i byssa Den fikser du lett @Chilli Solbris Jeg lener meg glatt på deg @Tom Rør!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Grufolf Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Skal dere rekke syv retter og fest før dere er tilbake så må jo turen går til Tyskland. Regner med at motorene må varme seg litt skikkelig i marsjfart noen timer for å sjekke det som skal sjekkes😂 Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 13 minutter siden Link til dette innlegget Svart 13 minutter siden Grufolf skrev for 1 time siden: .... så må jo turen går til Tyskland ... Da blir det denne menyen: Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart 1 minutt siden Link til dette innlegget Svart 1 minutt siden Hvis det skal prøvekjøres langt og lenger enn langt - hva med å ta med noen byssepiker - som kan avlaste skipperen i byssa? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.