Chilli Solbris Svart 9 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Olepo skrev 39 minutter siden: Det er en god og viktig tanke og påminnelse, @Chilli Solbris. Våre båtrelaterte utfordringer og bekymringer blir ganske betydningsløse og nærmest skammelige når man ser litt på hva som skjer rundt om i verden for tiden. Du får skylde litt på meg, siden jeg nevnte dette med å unngå gruff i oljekanalen tidligere. Og i tillegg har du fått med deg hele 2 båtturer i dag, pluss et besøk på den riktige siden av fjorden! 🤩🤩🤩 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
KGB70 Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Jeg blir svimmel av dette her, her går det opp og ned fortere enn en jojo!! Jeg har fortsatt stor tro på at Dalen er i sikte selv det har blitt litt vel mange «Gula Humpen» på seilasen mot en reparert motor. Når du mista pipa inn i motoren ble jeg rett og slett dårlig………. Nå håper vi alle at nu går alt så meget bedre……. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden KGB70 skrev 32 minutter siden: Jeg blir svimmel av dette her, her går det opp og ned fortere enn en jojo!! Jeg har fortsatt stor tro på at Dalen er i sikte selv det har blitt litt vel mange «Gula Humpen» på seilasen mot en reparert motor. Når du mista pipa inn i motoren ble jeg rett og slett dårlig………. Nå håper vi alle at nu går alt så meget bedre……. Jeg takker inderlig for støtten!🙏🙏 Det har vært en del berg og dalbane med denne båten ja! Men den er fortsatt fin å bo i!😂😂 Det blir spennende å se om vi rekker Dalen ja!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.