KGB70 Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Jeg får vondt av deg Solbris, steik så mye motstand. Meeeeen snart går pilene oppover og da blir all motstand, svartsinn, eder og galle glemt. Og livet er godt når man putler sydover mot blått og gult land, lett bris i håret og alt er bare bra. Da er det flott og ha båt selv en Storebro med mye greier. Men først må det ordnes...... Vi krysser alt som går an for at nu går alt så meget bedre. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden KGB70 skrev for 2 timer siden: Jeg får vondt av deg Solbris, steik så mye motstand. Meeeeen snart går pilene oppover og da blir all motstand, svartsinn, eder og galle glemt. Og livet er godt når man putler sydover mot blått og gult land, lett bris i håret og alt er bare bra. Da er det flott og ha båt selv en Storebro med mye greier. Men først må det ordnes...... Vi krysser alt som går an for at nu går alt så meget bedre. Lykke til. Må bare få takke for omtanke og gode ord!🙏 Nå håper jeg på en siste montering på onsdag eller torsdag!😊 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden I går, tirsdag fikk jeg hentet pumpa! Etter å ha besøkt min kjære i Stokke, min datter i Krokstadelva og min mor i Vestby fikk jeg rundt midnatt endelig tid til å pynte på pumpa. Er jeg heldig kan den monteres i løpet av onsdagen! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.