Jump to content

Så ble det ny Solbris - Chilli Solbris - Storebro

Chilli Solbris

Recommended Posts

Jeg får vondt av deg Solbris, steik så mye motstand. Meeeeen snart går pilene oppover og da blir all motstand, svartsinn, eder og galle glemt. Og livet er godt når man putler sydover mot blått og gult land, lett bris i håret og alt er bare bra. Da er det flott og ha båt selv en Storebro med mye greier.

Men først må det ordnes......  Vi krysser alt som går an for at nu går alt så meget bedre. Lykke til. 

KGB70 skrev for 2 timer siden:

Jeg får vondt av deg Solbris, steik så mye motstand. Meeeeen snart går pilene oppover og da blir all motstand, svartsinn, eder og galle glemt. Og livet er godt når man putler sydover mot blått og gult land, lett bris i håret og alt er bare bra. Da er det flott og ha båt selv en Storebro med mye greier.

Men først må det ordnes......  Vi krysser alt som går an for at nu går alt så meget bedre. Lykke til. 

Må bare få takke for omtanke og gode ord!🙏 Nå håper jeg på en siste montering på onsdag eller torsdag!😊

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

I går, tirsdag fikk jeg hentet pumpa! Etter å ha besøkt min kjære i Stokke, min datter i Krokstadelva og min mor i Vestby fikk jeg rundt midnatt endelig tid til å pynte på pumpa. 
Er jeg heldig kan den monteres i løpet av onsdagen!

IMG_0018.jpeg.377ac2272cc2e25112e88020b5839d9b.jpeg

IMG_0021.jpeg.43c335e3535c33c7e5fa5668866a1b27.jpeg

IMG_0026.jpeg.59cd1e71cc264a658e634b7293549022.jpeg

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...