lurvetass Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Tettære enn deg vaffal 👍🤣 Så bra, da er det bleie på og ut på tur. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden lurvetass skrev 18 minutter siden: Tettære enn deg vaffal 👍🤣 Så bra, da er det bleie på og ut på tur. Er på tur og bleie skal av!!! 😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Jens_P Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Hold et øye med det. Har erfaring med at vulk-tape ikke tåler diesel over tid. Vulk-tape som jeg brukte til rep på sommeren var bare grøt etter vinteropplag. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Chilli Solbris Svart 5 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Jens_P skrev 41 minutter siden: Hold et øye med det. Har erfaring med at vulk-tape ikke tåler diesel over tid. Vulk-tape som jeg brukte til rep på sommeren var bare grøt etter vinteropplag. Er obs på det. Dette er en tape som skal tåle diesel. Men det er uansett en rep som kun skal vare i noen uker. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Jens_P Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Chilli Solbris skrev for 2 timer siden: Er obs på det. Dette er en tape som skal tåle diesel. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
mateco Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Et lite spørsmål @Chilli Solbris Prøvde du om det var tett uten vulketape ? Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.