Blouberg Svart 14.August Link til dette innlegget Svart 14.August Pequod skrev 1 minutt siden: Mye av denne musikken som ikke faller helt i smak, og jeg synes det er litt morsomt å lage noe selv! Det er jeg enig i, både å lage selv og at det er mye rart i biblioteket. Men det finnes gullkorn der (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 27.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August Av en eller annen merkelig grunn kom det ikke kjølevann fra generatoren! Hmm, jeg har da byttet impeller? Joda! På forrige båt!! For syv år siden!😳 Med godeste @Hekri på besøk, egentlig bare for å hente en genser, var hele pumpa ute på et blunk. Så torsdag blir det ut og hente impeller. For det har jeg selvsagt ikke på lager selv!😝 Det manglet fire blader og vi fikk ut tre. Så det betyr nok at det fjerde sitter en eller annen plass. Vi får se om kjølingen er som den skal når ny impeller er på plass! Undertegnede har rett og slett vært helt sløv! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 27.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August Sjøvannsfiltrene pleier nok heller ikke å få mest oppmerksomhet. Men gjør jeg faktisk ren minst en gang pr sesong og etter behov! Men denne gangen var det ikke så mye rusk og rask i dem! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Vidar F.H. Svart 28.August Link til dette innlegget Svart 28.August Chilli Solbris skrev On 27.8.2025 at 22.40: Er det ikke en sprekk der, sånn ca. klokka 10-11? Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Chilli Solbris Svart 29.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August Vidar F.H. skrev for 8 timer siden: Er det ikke en sprekk der, sånn ca. klokka 10-11? Nei, det er heldigvis ikke det!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 2.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober Har montert Victron Cerbo GX. Så nå gjenstår det å få koblet på Solar MPPT 100/30 og laderen Skylla samt inverteren fra Victron til dette. Lukter Multiplus lang vei dette…. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Dessverre er båten min på Finn: https://www.finn.no/mobility/item/432352115 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
PaulS Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Det må være vemodig, men håper du får et effektivt salg og en god pris. Det fortjener du og båten Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober PaulS skrev 5 minutter siden: Det må være vedmodig, men håper du får et effektivt salg og en god pris. Det fortjener du og båten Takker Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Espen Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Dette var trist Erik! Håper skuta får like god eier som den har hatt. En flott båt søker ny make 🛥 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Lykke til med salget. Håper det går fort. Spent på hva du finner på etter salg? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
index Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Lykke til med salget. Selv om det sikkert er vemodig, så åpner det vel også for et enklere liv etterpå. Det følger mange forpliktelser med en såpass stor båt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bonus Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Oi, det var heftige nyheter på en fredagsmorgen! Håper virkelig at salget går greit for deg Hva skal de fantastiske hjelperne dine skru på nå da? De blir vel ikke med i salget? Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Så bildene i annonsen i morges, og forstod raskt det var din båt det dreide seg om @Chilli Solbris. Mye godt arbeid gjort med båten siden du overtok den. Husker jeg så den ligge på Valle Marina noen år tilbake. Kanskje var det når du hentet båten. Forstod ikke før jeg leste denne tråden den gang at det var din båt jeg så. Lykke til videre, hva nå enn planene er. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Fortego skrev 5 minutter siden: Så bildene i annonsen i morges, og forstod raskt det var din båt det dreide seg om @Chilli Solbris. Mye godt arbeid gjort med båten siden du overtok den. Husker jeg så den ligge på Valle Marina noen år tilbake. Kanskje var det når du hentet båten. Forstod ikke før jeg leste denne tråden den gang at det var din båt jeg så. Lykke til videre, hva nå enn planene er. Takker! Vinner jeg i Lotto forsvinner annonsen like fort som den kom inn! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Trist å høre at det går den veien men det er en grense for alt .. Håper du finner en bra løsning for denne og ny bolig Lykke til Erik Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode venner Pensjonist Link to post
tom Cognac Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober HUFFDA Erik, dette er bare KJEMPETRIST hVORFOR..................................?????????? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
index Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober tom Cognac skrev 3 minutter siden: hVORFOR..................................?????????? Hvorfor ikke? Det kan ofte være lurt å ta noen justeringer i hverdagen. Det ender kanskje med noe enda bedre. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Okkaby Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Er ikke vår Polske venn klar å kjøpe den? Var jo drømme båten til han dette. Eller er hans egen ennå ikke solgt kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Oi Det var uventet. Håper du finner en vettug kjøper som skjønner at de viktige og kostbare tingene er gjort, og at de også skjønner konseptet "gammel båt" Lykke til med salget Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober vask motorene og ta nye bilder Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Okkaby skrev for 1 time siden: Er ikke vår Polske venn klar å kjøpe den? Var jo drømme båten til han dette. Eller er hans egen ennå ikke solgt kanskje? Han sa vel at han kom til å kjøpe den om den noen gang kom til salgs. Hva sier du @XardasKSP? Og lykke til med salget, håper du ikke forlater båtlivet helt! Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
VegJoh Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Noe bedre dokumentert og ærlig båt skal du lete lenge etter. ref denne tråden her Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
LAKA Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Lykke til med salg! Det skal noe til å treffe på en mer ærlig og redelig selger enn deg, så dette bør gå bra. Så får jeg håpe du får dekket en del av alle de utgiftene du har hatt med båten. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 17.Oktober Link til dette innlegget Svart 17.Oktober Fikk litt klump i halsen når du skulle selge. Det vet jeg inderlig godt ikke har vært en avgjørelse du tar lett på. Innerst inne håper jeg båten ikke blir solgt og du får en telefon fra Hamar eller andre steder 🙂 vi ringes etterpå min venn. nå kom @Okkaby inn døra her i selveste okkaby 🙂 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.