Blouberg Svart 14.August Link til dette innlegget Svart 14.August Pequod skrev 1 minutt siden: Mye av denne musikken som ikke faller helt i smak, og jeg synes det er litt morsomt å lage noe selv! Det er jeg enig i, både å lage selv og at det er mye rart i biblioteket. Men det finnes gullkorn der (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 27.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August Av en eller annen merkelig grunn kom det ikke kjølevann fra generatoren! Hmm, jeg har da byttet impeller? Joda! På forrige båt!! For syv år siden!😳 Med godeste @Hekri på besøk, egentlig bare for å hente en genser, var hele pumpa ute på et blunk. Så torsdag blir det ut og hente impeller. For det har jeg selvsagt ikke på lager selv!😝 Det manglet fire blader og vi fikk ut tre. Så det betyr nok at det fjerde sitter en eller annen plass. Vi får se om kjølingen er som den skal når ny impeller er på plass! Undertegnede har rett og slett vært helt sløv! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 27.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August Sjøvannsfiltrene pleier nok heller ikke å få mest oppmerksomhet. Men gjør jeg faktisk ren minst en gang pr sesong og etter behov! Men denne gangen var det ikke så mye rusk og rask i dem! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Vidar F.H. Svart 28.August Link til dette innlegget Svart 28.August Chilli Solbris skrev On 27.8.2025 at 22.40: Er det ikke en sprekk der, sånn ca. klokka 10-11? Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Chilli Solbris Svart 29.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August Vidar F.H. skrev for 8 timer siden: Er det ikke en sprekk der, sånn ca. klokka 10-11? Nei, det er heldigvis ikke det!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.