Lars H. Svart 21.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2019 Er ikke dette et sitat? Nå blir jeg fa. . . meg så frustrert at jeg vel snart får en anmerkning med stjerne fra moderator for min utblåsing. Kan ikke "du og dine" (ups, de andre har forstått det) holde dere på "Asylet/Ordeter fritt" og diskutere deres egne saker opp ad stolper og nedad stolper uten å plage andre? Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt! I tillegg til dette forumet har Ingar vært så grei at han har lagt til en annen variant for andre ting vi er opptatt av, hus, hjem bil . . . . . Og faktisk har han, helt utrolig laget et eget område for de som kun skal diskutere seg imellom. Denne delen kaller jeg "Asylet" (som jeg i mine spesielle perioder frekventerer, ho ho!) Men nå må dere i he . . gi meg fri til å gå inn i vinterdepresjonen frem til båten skal gjøres klar for en ny sesong til våren. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mouche Svart 21.November.2019 Del på Facebook Svart 21.November.2019 Lars H. skrev 20 minutter siden: Nå blir jeg fa. . . meg så frustrert at jeg............... Ja, det er i alle fall svært tydelig at du blir, men helt uten grunn, heldigvis. Ha en fortsatt fin aften! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lars H. Svart 21.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2019 Jeg har en fin aften, håper du også har det. Fikk jeg siste ordet nå? Jeg fikk vel ikke det. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mouche Svart 21.November.2019 Del på Facebook Svart 21.November.2019 Jada, du fikk siste ordet, selvfølgelig! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Komodo Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 Lars H. skrev for 3 timer siden: Nå blir jeg fa. . . meg så frustrert at jeg vel snart får en anmerkning med stjerne fra moderator for min utblåsing. Kan ikke "du og dine" (ups, de andre har forstått det) holde dere på "Asylet/Ordeter fritt" og diskutere deres egne saker opp ad stolper og nedad stolper uten å plage andre? Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt! I tillegg til dette forumet har Ingar vært så grei at han har lagt til en annen variant for andre ting vi er opptatt av, hus, hjem bil . . . . . Og faktisk har han, helt utrolig laget et eget område for de som kun skal diskutere seg imellom. Denne delen kaller jeg "Asylet" (som jeg i mine spesielle perioder frekventerer, ho ho!) Men nå må dere i he . . gi meg fri til å gå inn i vinterdepresjonen frem til båten skal gjøres klar for en ny sesong til våren. Kremt: Ikke glem at du har åpnet opp for avsporing litt lenger opp her : Lars H. skrev for 12 timer siden: Som sagt lenger oppe i tråden, har jeg fått svar på hvile typer bleier som fungerer til å suge opp vann/oljesøl fra kjølsvinet i båten min. Dermed et det klart for "gjengen" fra "Asylet/Ordet er fritt": Mouche, Pinkvin, Komodo og Ida Marie III til å overta og spore av til noe helt annet enn bleiekvalitet. Kos dere så mye! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Jannmar Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 (redigert) Komodo skrev for 11 timer siden: Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt! Ikke hør på Windows. Det er du som har rett. Det heter båtproblemer, og skrives i ett ord. Redigert 22.November.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 Siden avsporing er et faktum og rettskriving aktuelt: Sitat: "Ja, så er man endelig voksen. Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen. Pengeproblemer, og kvinnfolkproblemer og alkoholproblemer som de gamle bohemer." Gammel poet ??? men ikke alt som er rettskrevet der heller. Men kunst er kunst. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Lars H. Svart 22.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2019 I og med at det er "freddan" resignerer jeg når det gjelder å holde seg til tema for egen tråd. Som et apropos til sitatet fra en poet ovenfor, får jeg legge ut et dikt av en aktiv skribent i lokalavisen vår, Romerikes Blas. Kanskje han kommer med noe mer optimistisk til våren? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 23.November.2019 Del på Facebook Svart 23.November.2019 Usnsett, gratulerer med dagen :-) ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.