Jump to content

Jeg er "bleiebarn" efter prostataoperasjon. Hva slags bleier for å fjerne vann/olje i kjølsvinet?


Lars H.

Recommended Posts

Er ikke dette et sitat?

 

sitering.jpg.03b4fd022f066ca8da5da240a8b8faa1.jpg

 

Nå blir jeg fa. . . meg så frustrert at jeg vel snart får en anmerkning med stjerne fra moderator for min utblåsing. Kan ikke "du og dine" (ups, de andre har forstått det) holde dere på "Asylet/Ordeter fritt" og diskutere deres egne saker opp ad stolper og nedad stolper uten å plage andre?

 

Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt!

 

I tillegg til dette forumet har Ingar vært så grei at han har lagt til en annen variant for andre ting vi er opptatt av, hus, hjem bil . . . . .

 

Og faktisk har han, helt utrolig laget et eget område for de som kun skal diskutere seg imellom. Denne delen kaller jeg "Asylet" (som jeg i mine spesielle perioder frekventerer, ho ho!)

 

Men nå må dere i he . .  gi meg fri til å gå inn i vinterdepresjonen frem  til båten skal gjøres klar for en ny sesong til våren.

 

vinterdepresjon.jpg.3c9dd14705bdb3ea3930e43b46af7469.jpg

 

 

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg har en fin aften, håper du også har det. Fikk jeg siste ordet nå? Jeg fikk vel ikke det.

:easter:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Lars H. skrev for 3 timer siden:

Nå blir jeg fa. . . meg så frustrert at jeg vel snart får en anmerkning med stjerne fra moderator for min utblåsing. Kan ikke "du og dine" (ups, de andre har forstått det) holde dere på "Asylet/Ordeter fritt" og diskutere deres egne saker opp ad stolper og nedad stolper uten å plage andre?

 

Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt!

 

I tillegg til dette forumet har Ingar vært så grei at han har lagt til en annen variant for andre ting vi er opptatt av, hus, hjem bil . . . . .

 

Og faktisk har han, helt utrolig laget et eget område for de som kun skal diskutere seg imellom. Denne delen kaller jeg "Asylet" (som jeg i mine spesielle perioder frekventerer, ho ho!)

 

Men nå må dere i he . .  gi meg fri til å gå inn i vinterdepresjonen frem  til båten skal gjøres klar for en ny sesong til våren.

Kremt: Ikke glem at du har åpnet opp for avsporing litt lenger opp her :wink: :

 

Lars H. skrev for 12 timer siden:

Som sagt lenger oppe i tråden, har jeg fått svar på hvile typer bleier som fungerer til å suge opp vann/oljesøl fra kjølsvinet i båten min.

 

Dermed et det klart for "gjengen" fra "Asylet/Ordet er fritt":  Mouche,  Pinkvin,  Komodo og Ida Marie III til å overta og spore av til noe helt annet enn bleiekvalitet. Kos dere så mye!

 

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 11 timer siden:

Dette er et forum der vi diskuterer felles båtproblemer og gleder. (Ups, der fikk jeg feilmelding fra Windows på at det heter "båt problemer" med mellomrom.) Men samma fa . . .en, båt er båt!

 

Ikke hør på Windows. Det er du som har rett. Det heter båtproblemer, og skrives i ett ord.

Redigert av Jannmar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Siden avsporing er et faktum og rettskriving aktuelt:

 

Sitat: "Ja, så er man endelig voksen.
Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen.
Pengeproblemer, og kvinnfolkproblemer og alkoholproblemer som de gamle bohemer." 

 

Gammel poet ??? men ikke alt som er rettskrevet der heller. Men kunst er kunst. 

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

 

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Link to post
Share on other sites

I og med at det er "freddan" resignerer jeg når det gjelder å holde seg til tema for egen tråd. Som et apropos til sitatet fra en poet ovenfor, får jeg legge ut et dikt av en aktiv skribent i lokalavisen vår, Romerikes Blas. Kanskje han kommer med noe mer optimistisk til våren?

 

dikt_tor_haugen.jpg.24f9a1da1196b14f29f66a5572d75585.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...