Boywonder Svart 19.Mai.2006 Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Ville bare teste hvor bra ordet sex selger i forhold til antall visninger her på forumet. Kan sex være like spennende som båtrelaterte nyheter eller anbefalte båtlinker. Har mine sterke tvil. For en kødd... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Bitteliten Svart 19.Mai.2006 Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Sånn kan det gå..For trang under dekk - garantert Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 (redigert) Jo. Trenger da ikke noe særlig takhøyde jeg dahh.... Du ? hehe! Du tog han! Noen trenger mer takhøyde enn andre vet du! Sånn kan det gå..Må bare si det,,, man får mye bra båt for 850 000,- , men da bør man velge noe annet! Redigert 20.Mai.2006 av klikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MrAnders Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Sex er omvendt korrelert med størrelsen på båt. De uten båt, har mest sex. De sover jo sjelden i båt... De med flest fot er eldst, og har minst sex. Derfor, båt demper sex, mye båt demper mest. Skal bevises med en historie fra virkeligheten, så vel uvirkelig ut da det skjedde: Ved Oustøya i Oslo, 1990. En vakker sommerkveld. Vi er to par som sitter og spiser, pilser litt og har det ganske OK. Vi er da litt kjedelige kontortyper alle fire. I en Nidelv 24. En gammel tresjekte med lavt fribord legger seg 50 meter fra oss. En blendende vakker ung kvinne, og en ditto kjekk kar. Begge rundt 20 år. De begynner å kose, kline og etter ikke veldig lenge forsvinner de ned på dørken. Vi ser da bare mannens hode i rytmisk takt. Og vi ser småbølgende fra skroget. Det blir litt morsommere når hun setter seg på topp, omtrent samme takt men selvsagt litt høyere i båten. Litt brydd stemning i vår båt. De er veldig nære. Så blir det stille der borte. De må i etterkant ha funnet ut at privatlivet var begrenset, for så skjer det mest hårete jeg har sett hittil. Typen tar et perfekt stup fra baugen og ut i sjøen. Han tar tak i dreggtauet og svømmer over der dreggen ligger. Så drar han opp dreggen. Mens han svømmer. Med friske tak trekker han så båten og sin kvinne vekk fra oss. Slipper dreggen og svømmer tilbake til båten. Opp i båten slik turnere gjør, et rykk. Så begynner de på nytt - nå 200 meter unna. ja ja. DET er sex i båt! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Og inntill at ungene er så store så mener du at ? ....man må bruke fantasien og ikke bare rope på større dobbeltseng! ps Finnes mye bra lektyre å få og da mener jeg av den mere seriøse arten og ikke den spekulative snuskete arten ds Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
trulte Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Både Blue_Dragon og MrAnders fikk meg til å flire godt nå altså.... Mye moro! Hihi Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Skal bevises med en historie fra virkeligheten, så vel uvirkelig ut da det skjedde: ja, vi SKRØNER vel ikke her ? Så begynner de på nytt - nå 200 meter unna. Stakkars, han var vel sjenert da ser du. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
havørnen Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Deilig med sex i båten da gitt, bare ikke hekkbølgene blir for store. Sitér dette innlegget Link to post
Daggad Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Artig tråd. Selv har jeg ikke prøvd noe slikt i min noe beskjedne skute, men liker ikke å sette igang uten skikkelig research. Finnes det illustrerte anvisninger om dette....? Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Sier som jeg pleier: "Det er bedre med en stor kjapp en, enn en liten slapp en" Eller var det omvendt Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Som kompisen min ( veldig tynn i håret ) sier; " Man behøver ikke være slapp i tissen, selv om man har blitt blank på issen.." Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
slettet Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 ikke så mye om båt men, desto mer om... http://www.norskseriebyraa.no/frekkevt01.html Sitér dette innlegget Link to post
Blåsa Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Ville bare teste hvor bra ordet sex selger i forhold til antall visninger her på forumet. Kan sex være like spennende som båtrelaterte nyheter eller anbefalte båtlinker. Har mine sterke tvil. LOL!! Den bet jeg på ja.. Skittent knep Sitér dette innlegget Link to post
Motordoktoren Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Denne historien passer vel her. En ikke så alt for oppvakt dame sendte følgende spørsmål til et ukeblad: "Kan man bli gravid i et badekar?" Svar: "Ja, men det er mer behagelig å bli det i sengen." Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Denne historien passer vel her. En ikke så alt for oppvakt dame sendte følgende spørsmål til et ukeblad: "Kan man bli gravid i et badekar?" Svar: "Ja, men det er mer behagelig å bli det i sengen." Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
MrAnders Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 ja, vi SKRØNER vel ikke her ? Suzuki Nei dette skjedde faktisk. Gjelder bare å være rett sted til rett tid. Sitér dette innlegget Link to post
Blondie Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Eeehhh....... Bare litt nysgjerrig: Hvem holder utkikk da????? Noen må bare ha tilskuere,da får dem, det til best Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Jon-Kåre Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Største problemet med ikke å ha sex i båt er vel at det er for trangt på toalettet til å stå på henda og pisse Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Akult Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Noen må bare ha tilskuere,da får dem, det til best Det er vel flere tittere enn de som ønsker å bli tittet på tenker jeg. og så har vi dem som faktisk også greier å lage en materialistisk debatt av et temaet båtsex. Da er det vel ikke så nøye med hele sexen, bare de blir tittet på... Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Pirrende overskrift til tross, sett OT foran du slik at det ikke skaper "harme", ok ? Vel...ser vel ikke ut for at man er OT her allikevel I campingverdenen pleier man å felle ned radioantenna for å unngå at naboene klapper takten. Kanskje et tips til dere med lange VHF pisker. Man er muligens noe beglodd dagen derpå, dersom man i tillegg har hatt trekkspill og allsang på land etter takten ombord Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Deilig med sex i båten da gitt, bare ikke hekkbølgene blir for store. Må bare påpeke at her har det sneket seg inn en "alvorlig" skrivefeil (en bokstav mangler) Det skal selvsagt være: "Deilig med sex i båten da gitt, bare ikke hekkebølgene blir for store." Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
enter4u Svart 22.Mai.2006 Del på Facebook Svart 22.Mai.2006 Hmmm! Min forrige Fram25 var ganske rank. Og folk stussa litt på hvorfor den ikke lå stille på havblikk Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 22.Mai.2006 Del på Facebook Svart 22.Mai.2006 " Man behøver ikke være slapp i tissen, selv om man har blitt blank på issen.." Tvert imot......blank isse er jo solcellepanel for sexmaskinen...... Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
enter4u Svart 23.Mai.2006 Del på Facebook Svart 23.Mai.2006 Tvert imot......blank isse er jo solcellepanel for sexmaskinen...... A-Haaa! Derfor vikene nine kryper oppover da Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 23.Mai.2006 Del på Facebook Svart 23.Mai.2006 Største problemet med ikke å ha sex i båt er vel at det er for trangt på toalettet til å stå på henda og pisse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.