Jump to content

Oppussingstråd Nidelv 24


N24 Md17

Recommended Posts

Denne stabelen med laminerte detaljer skal representere enden på kryssfiner-kopiering 👍👍 Hvis eg ikkje har oversett noko nå, er det montering neste. Med 1stk komplett interiør i deler ( som gjenstår å olje) ser eg fram til montering og framdrift 💪

IMG_20210429_222858.jpg

Link to post
Share on other sites

N24 Md17 skrev On 29.4.2021 at 0.16:

Aha, nå forstår eg. Det var ingen luke der opprinnelig, så eg har ikkje tenkt tanken. Ser nå at du har luke der. Anbefaler du at eg lager en? 

Jeg synes det var veldig nyttig for å komme til motoren på framsiden. Men da lager du deg ekstra jobb med tanke på interiør og lyddemping mm. Og hvis du har toalett montert kommer slangene i veien siden septiken ligger fremfor motoren. Jeg har fjernet toalettet med slanger og blanket igjen septiken (etter tømming og rens av tanken 🤢) til fordel for portapotti.

 

N24 Md17 skrev for 22 timer siden:

Denne stabelen med laminerte detaljer skal representere enden på kryssfiner-kopiering 👍👍 Hvis eg ikkje har oversett noko nå, er det montering neste. Med 1stk komplett interiør i deler ( som gjenstår å olje) ser eg fram til montering og framdrift 💪

IMG_20210429_222858.jpg

 Wow! Gleder meg til å se resultatet! Når har du mål om sjøsetting?

Link to post
Share on other sites

Dørkplater i salongen 😉 ( veldig happy med luka 😉IMG_20210602_214551.jpg.e860ea9e45235b13921c4ce602e172b0.jpg

 

Fundament for dørk styreposisjon

IMG_20210602_214541.jpg.c9d6c8c328006219a2bb15a03aa699f7.jpg

Desverre utsatt sjøsetting🙈🙈 Og nå er det mye jag på jobb + sommeravsluttninger i fleng +++, så det går seint... Men bra skal det bli. 

Link to post
Share on other sites

Vildt stykke arbejde:smash:, har været der nogle gange, og kan nikke genkendende til mange af dine udfordringer. Lykke til videre - keep it up:thumbsup:

Hilsen


Peter
Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT


ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...