mrmartin123 Startet 5.Januar.2021 Del på Facebook Startet 5.Januar.2021 (redigert) er det noen som er interesert i en oppusing tråd av en nidelv 24? tenkte å legge ut noen bilder mens jeg holder på å pusser den opp jeg er 15 år og det er første gangen jeg driver med et sånt stort porsjekt så jeg tar gjerne imot tips også Redigert 5.Januar.2021 av mrmartin123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 5.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 dette er hvordan den så ut når jeg kjøpte den Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 5.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 jeg begynte med å rive ut alt fra båten Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 5.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 jeg satte sammen en opplagshenger med noen h bjelker Sitér dette innlegget Link to post
Andora Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Flott hengerkjør på med bilder alltid moro med prosjekttråder Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Spennende dette, ser du er godt i gang med å ribbe båten Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
tilplan Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Selvfølgelig ønsker vi bilder, beskrivelser og spørsmål. Skal ikke love at jeg kan hjelpe, men liker å lese. Har selv gutter på 15 og 16, men aldri om de hadde gått i gang med noe sånt. Jeg er imponert! Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Godt jobba så langt, blir spennende å følge🙂 Lykke til🙂 Sitér dette innlegget Link to post
marbra98 Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Hvor fikk du tak i aksling og hjul til båthengeren? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Kjør på med oppussingstråd! Sånt liker vi Sitér dette innlegget Link to post
Smyg1 Svart 5.Januar.2021 Del på Facebook Svart 5.Januar.2021 Venter i spenning på oppdateringer 👍 Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 6.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2021 (redigert) fikk lagt nytt teppe på veggene og malte over rundt diesel tanken, grunnen til at jeg ikke tok i midten er fordi det kommer en plate der jeg kjøpte også en billig diesel varmer og pulverlakkerte instrument panelet Redigert 6.Januar.2021 av mrmartin123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 6.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2021 marbra98 skrev On 5.1.2021 at 15.36: Hvor fikk du tak i aksling og hjul til båthengeren? på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
N24 Md17 Svart 6.Januar.2021 Del på Facebook Svart 6.Januar.2021 Fin tråd 👍👍 Kjør på med bilder 😉 Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 13.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 heisann nå har jeg et lite spørsmål jeg vurderer veldig sterkt å lakke båten men jeg har litt lyst til å lakke den i svart. er dette veldig dumt kommer det til å se ille ut? jeg har egentlig ikke så mye peiling på det så det er fint visst noen gir meg noen tips Sitér dette innlegget Link to post
Vidar F.H. Svart 13.Januar.2021 Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 To ting som slår meg umiddelbart: du blir aldri kvitt den etterpå, sannsynligvis (og en gang skal den selges eller gis bort). Det neste er at det kommer til å se ut som et dass om ikke skroget er PERFEKT. På hvitt ser du riper og ujamnheter mye vanskeligere enn på en sort overflate. Særlig om den svarte er helt blank. Så blir det jo naturligvis sjukt varmt når sola står på. Har ikke peiling på hvordan det påvirker gelcoat og skroget ellers, men jeg forbeholder meg retten til å være "sjepisk". Det høres kanskje kult ut, men jeg ville droppet det. Med mindre du har sjukt mye pågangsmot og skaper et perfekt grunnlag. I såfall slår jeg heller et slag for dypblått. Det er liksom litt mer "maritimt" og mindre "black pearl"... Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.