Jump to content

nidelv 24 oppusingstråd

mrmartin123

Recommended Posts

To ting som slår meg umiddelbart: du blir aldri kvitt den etterpå, sannsynligvis (og en gang skal den selges eller gis bort). Det neste er at det kommer til å se ut som et dass om ikke skroget er PERFEKT. På hvitt ser du riper og ujamnheter mye vanskeligere enn på en sort overflate. Særlig om den svarte er helt blank.

Så blir det jo naturligvis sjukt varmt når sola står på. Har ikke peiling på hvordan det påvirker gelcoat og skroget ellers, men jeg forbeholder meg retten til å være "sjepisk".

Det høres kanskje kult ut, men jeg ville droppet det. Med mindre du har sjukt mye pågangsmot og skaper et perfekt grunnlag. I såfall slår jeg heller et slag for dypblått. Det er liksom litt mer "maritimt" og mindre "black pearl"...

Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig????

Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier!

Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...