Jump to content

Hvilken båt velger Astor?


Faxen

Vilken båt velger Astor  

215 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Spar pengene dine litt til, Astor

Du øker stadig potten ser jeg, så gjør som Thor sier, velg en Skilsø og ikke en vilken som helst

Skilsø, men denne:

http://skilso.no/maindesign.asp?aid=14204&gid=6623

 

Ellers var jo Hui`n fin syntes jeg da.

Så er du ferdig med teltlivet og så er det ståplass på DASSEN :eek:

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Hva med denne da Astor....litt stor, men har alle ønskede fasiliteter+ noen flere, som egen uthavn :yesnod::lol::lol::lol:

 

:eek::eek::eek:

 

Han må da ikke finne på å kjøpe en sånn! :nonod: Den er altfor høy!!!! Husk på at han skal kunne seile under kanalbrua i Moss. Og der er det bare 4,5m seilingshøyde!

 

Han må gjennom der av og til for å få stilnet hjemlengselen veit du! :wink::wink::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

:eek::eek::eek:

 

Han må da ikke finne på å kjøpe en sånn! :nonod: Den er altfor høy!!!! Husk på at han skal kunne seile under kanalbrua i Moss. Og der er det bare 4,5m seilingshøyde!

 

Han må gjennom der av og til for å få stilnet hjemlengselen veit du! :wink::wink::lol::lol:

 

Helt klart en viktig kriterie. Under brua i Mossekanalen er et krav. Selv på tur til Horten går alltid hjemturen gjennom Mossekanalen.

Bilde

 

Bilde

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Legg merke til siste setning i innlegg no 8 i pollen "Hva skal jeg kjøpe".

 

Sitat: " En Scand Baltic er også en grei båt, sier rederinnen". Sitat slutt.

 

Erfaringsmessig så blir jeg ikke så veldig overrasket om han defor ender opp med ,

 

.............Ja nettopp en Scand Baltic.....................

 

 

Mariell

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Det begynte med et lite spørsmål. Ikke trode jeg at et enkelt båtkjøp hadde slik intresse.

Men for all del. Dere har gitt meg mange gode råd. Og selv føler jeg det nyttig å ha noen å spørre.

Kanskje denne pollen kan være nyttig for andre senere når et båtkjøp er nær forestående.

 

Tilbake til Nord West budet.

 

Klokka 21.42 kom det svar fra Nord West eieren. Han forkastet budet pga kort svarfrist. Båten ble jo lagt ut i går på Finn og han ville vente å se hva som dukket opp. Dette er jo selvsagt forståelig.

 

Jeg svarte at jeg fortsatt er intressert i båten, og at han kan kontakte meg når tiden er moden.

 

 

I mellomtiden har jeg spurt en Baltic-eier om å få se båten hans i helgen. Den ligger i hovedstaden.

 

Jeg har fått noen svar fra en Baracuda 30 eier på noen spørsmål jeg hadde.

Detn samme fra en Tressfjord Nova eier.

 

 

Nå skal jeg inn på Finn å se om noen av de som ligger der har gått ned i pris siden sist.

 

Her gjelder det å ha tålmodighet. Har jo vært båtløs siden lørdag.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Dette må være den mest interne og unyttige pollen som noensinne er laget på dette forum.

En poll for den harde kjerne av interne?

Jeg synes dette krydrer båtplassen litt. Vi blir jo liksom litt "kjent" med hverandre ettehvert. Morsomt å se hva de andre mener og spennende å se hva Astor ender opp med. Morsomt. Det er det vi må ha mens vi venter på neste sesong.

Link to post
Share on other sites

Her gjelder det å ha tålmodighet. Har jo vært båtløs siden lørdag.

ohhh, vet hvordan det er. Sist jeg kjøpte ny båt solgte jeg først min gamle 15. august. Tenkte å bruke vinteren til å skaffe meg noe nytt, men akk- mindre en to uker gikk det før ny båt var kjøpt... :crazy:

 

Forstår godt hvordan du føler det nå. Uansett er det tydelig at strategien din er god så dette går nok raskt for deg også - tipper du har ny båt innen 14 dager! (Forslag til ny poll som er minst like intern: "Hvor mange dager tar det før Astor er eier av ny båt!") :lol:

 

Lykke til! :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...