Jump to content

Hvilken båt velger Astor?


Faxen

Vilken båt velger Astor  

215 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Astor, er det på høy tid at jeg setter i gang med å legge opp ruten fra Florø og sørover? :flag:

 

Worse er selvsagt klar! Og det er naturligvis tale om å komme godt, men denne gangen IKKE sent! :wink:

 

Hvis alt går etter planen kjører "gamleieren" båten til Bergen på søndag. mandag heises den opp på dekket til en frakteskute.

 

Onsdag settes den på vannet et sted i Glomma!!! (Sarpsborg)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis alt går etter planen kjører "gamleieren" båten til Bergen på søndag. mandag heises den opp på dekket til en frakteskute.

Ja, jeg fikk med meg det, men først lenge etter det innlegget hvormed min iver etter å bedrive navigasjon ble behørig demonstrert. Håper at alt dette går bra! Jeg tror du får deg en kjempebåt som du vil nyte til fulle.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Gratulere med båten Astor :flag:

 

Blir litt lengre frakt på båten din en min, ser jeg. Jeg brukte 45 minutter med gjennomsnittsfart på 12 knop. Har inngifta slekt i Holmsbu, så jeg får skrike ut hvis jeg er i området, så jeg får sjekket opp båten.

 

Lykke til :cheers:

 

Det nå vi gjøre alvor av. Holmsbu skal ettervært bygges ut med flere gjestaplasser og et stort antall faste plasser. En glemt perle for båtfolket i Oslofjorden.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Holmsbu skal ettervært bygges ut med flere gjestaplasser og et stort antall faste plasser. En glemt perle for båtfolket i Oslofjorden.

Slettes ikke glemt - men kommersens lys blender kanskje litt av sjarmen etter at Stordalen tok sine "rorbu til 3 millioner" grep langs fjellet der? Men gamle Holmsbu litt lengre inn mot Svelvik tranga - der er det koselig
Link to post
Share on other sites

Ja ja, etter 4323 visninger, kan en vel ikke helt kalle dette håpløst?!

Men som endel har sagt; god underholdning; tja hvor mange ganger har kritikerene vært inne mon tro??

 

81 innlegg, det er bare båtplassen det. Takk for innsatsen, og takk for lånet av behovet ditt Astor.

 

Vi sees i "the Sands Pole" utpå våren..... :flag:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Slettes ikke glemt - men kommersens lys blender kanskje litt av sjarmen etter at Stordalen tok sine "rorbu til 3 millioner" grep langs fjellet der? Men gamle Holmsbu litt lengre inn mot Svelvik tranga - der er det koselig

 

Det er det som er Holmsbu. Det er den gamle havna som nå skal utvides med et stort antall nye båtplasser. Ambefaler et besøk i gamlehavna. Skal det spises eller drikkes er Pensjonaten et hyggelig sted. Juno er også godt besøkt.

 

 

Det nye Spa-hotellet ligger jo nesten ute ved Rødtangen. De markedsfører seg under Homsbu-navnet. Stedet besøkes mest av FB-båter på 40 + og derover. Vi leide plass første året for "Gamle.gamle Astor".

 

Bilde

 

Noen bilder fra Spahotellet.

 

Bilde

 

Bilde

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...