Faxen Startet 26.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2005 Astor er på båtjakt. Mon tro hva vi leder han inn på? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
olpi Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Jeg tror han er Nord West typen Tung, solid og traust Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Jeg tipper Scand Baltic. Regner med at Astor etterå ha levdi sakte fart en stund, ønsker på "piske opp litt sjø" Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Scand_550 Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Bare han ikke kjøper Balticen jeg sikler på... Hadde jeg bare fått solgt snekka.. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Jeg tipper også at det blir en Baltic på Astor Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Slapp a da. Siden Astor avløste meg i Skipsraadet så bare må han kjøpe en Skilsø. I reglene til Skipsraadet så ligger det nemlig en hemmelig regel om Skilsø represtanjon på Baatplassen nedfelt. Det er så hemmelig at han ikke vet om det enda. Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Spar pengene dine litt til, Astor Du øker stadig potten ser jeg, så gjør som Thor sier, velg en Skilsø og ikke en vilken som helst Skilsø, men denne: http://skilso.no/maindesign.asp?aid=14204&gid=6623 Ellers var jo Hui`n fin syntes jeg da. Så er du ferdig med teltlivet og så er det ståplass på DASSEN Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Faxen Svart 26.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Hva med denne da Astor....litt stor, men har alle ønskede fasiliteter+ noen flere, som egen uthavn Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
GeirFrode Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Hva med denne da Astor....litt stor, men har alle ønskede fasiliteter+ noen flere, som egen uthavn Han må da ikke finne på å kjøpe en sånn! Den er altfor høy!!!! Husk på at han skal kunne seile under kanalbrua i Moss. Og der er det bare 4,5m seilingshøyde! Han må gjennom der av og til for å få stilnet hjemlengselen veit du! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 (redigert) Han må da ikke finne på å kjøpe en sånn! Den er altfor høy!!!! Husk på at han skal kunne seile under kanalbrua i Moss. Og der er det bare 4,5m seilingshøyde! Han må gjennom der av og til for å få stilnet hjemlengselen veit du! Helt klart en viktig kriterie. Under brua i Mossekanalen er et krav. Selv på tur til Horten går alltid hjemturen gjennom Mossekanalen. Redigert 26.Oktober.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Baltic Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Jeg tror han kjøper en Scand 29 Baltic Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 snakk om intern poll! Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 (redigert) Er det virkelig så mye som 4.50 Mossekanalen? Mener båten min er 4.50 og jeg kom ikke gjennom. Mulig jeg har målt feil. Redigert 27.Oktober.2005 av Stålmarken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 (redigert) Legg merke til siste setning i innlegg no 8 i pollen "Hva skal jeg kjøpe". Sitat: " En Scand Baltic er også en grei båt, sier rederinnen". Sitat slutt. Erfaringsmessig så blir jeg ikke så veldig overrasket om han defor ender opp med , .............Ja nettopp en Scand Baltic..................... Mariell Redigert 28.Oktober.2005 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Scand_550 Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Nå har jo Astor lagt inn bud på en Nord West 900. Frist til 20 00 i kveld. Blir spennende å høre om det blir handel.... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Klokka er nå 19.33 og ingenting er kommet fra selger. Venter i spenning. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
At-le Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Hei. Kryss i finger. Lykke til Astor Mvh At-le Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Og der var klokka 20:00. Ser ikke bra ut dette. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Dette må være den mest interne og unyttige pollen som noensinne er laget på dette forum. En poll for den harde kjerne av interne? Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 JA, men hvorfor ikke? Artig tidtrøyte, o den spenningen Astor har i kroppen akkurt nå har vi vel følt alle? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 (redigert) Det begynte med et lite spørsmål. Ikke trode jeg at et enkelt båtkjøp hadde slik intresse. Men for all del. Dere har gitt meg mange gode råd. Og selv føler jeg det nyttig å ha noen å spørre. Kanskje denne pollen kan være nyttig for andre senere når et båtkjøp er nær forestående. Tilbake til Nord West budet. Klokka 21.42 kom det svar fra Nord West eieren. Han forkastet budet pga kort svarfrist. Båten ble jo lagt ut i går på Finn og han ville vente å se hva som dukket opp. Dette er jo selvsagt forståelig. Jeg svarte at jeg fortsatt er intressert i båten, og at han kan kontakte meg når tiden er moden. I mellomtiden har jeg spurt en Baltic-eier om å få se båten hans i helgen. Den ligger i hovedstaden. Jeg har fått noen svar fra en Baracuda 30 eier på noen spørsmål jeg hadde. Detn samme fra en Tressfjord Nova eier. Nå skal jeg inn på Finn å se om noen av de som ligger der har gått ned i pris siden sist. Her gjelder det å ha tålmodighet. Har jo vært båtløs siden lørdag. Redigert 27.Oktober.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Marø Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 Dette må være den mest interne og unyttige pollen som noensinne er laget på dette forum. En poll for den harde kjerne av interne? Jeg synes dette krydrer båtplassen litt. Vi blir jo liksom litt "kjent" med hverandre ettehvert. Morsomt å se hva de andre mener og spennende å se hva Astor ender opp med. Morsomt. Det er det vi må ha mens vi venter på neste sesong. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 27.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2005 (redigert) Synes dette er trivelig lesing...i påvente av ny sesong. Løsne litt på slipset og holde kontakten mellom båtfolket. Venter jo spent på "Treffbåten" din da,Astor. Ellers så kjenner vi en kar i som har to båter. Lykke til. Mvh Jørgen Redigert 27.Oktober.2005 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
goggen Svart 28.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2005 Her gjelder det å ha tålmodighet. Har jo vært båtløs siden lørdag. ohhh, vet hvordan det er. Sist jeg kjøpte ny båt solgte jeg først min gamle 15. august. Tenkte å bruke vinteren til å skaffe meg noe nytt, men akk- mindre en to uker gikk det før ny båt var kjøpt... Forstår godt hvordan du føler det nå. Uansett er det tydelig at strategien din er god så dette går nok raskt for deg også - tipper du har ny båt innen 14 dager! (Forslag til ny poll som er minst like intern: "Hvor mange dager tar det før Astor er eier av ny båt!") Lykke til! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
CB. Svart 28.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2005 Artig tråd det her. Håper bare Astor ikke lar seg presse for mye av ideene her. Her har det blitt skapt forventningspress Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.