olpi Svart 28.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2005 Artig tråd det her. Håper bare Astor ikke lar seg presse for mye av ideene her. Her har det blitt skapt forventningspress Har lett for å bli det ja. Håper han blir fornøyd med båten han kjøper uansett hva vi andre "synsere" mener han bør velge. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2005 I dag har det vært travel budgiving mellom en Baltic fra Palmekysten og en Nord West i Florø. Det lå lenge ann til biltur til Kristiansand på søndag. Men så kom telefonen jeg ventet på. Florakaren og jeg ble eninge om pris. Jeg reiser til Florø på tirsdag og ser på båten. Er den som vist og forklart blir det handel. Deretter gjenstår å få den fraktet nedover med Sealink eller et annet rederi. Mandag får jeg ta telefonen fatt å skjekke priser. Noen som har peiling? 9.00 m x 3.30 m. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 29.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2005 Sjekk med Eriksen Kran i Drøbak, ikke firmaet men Eriksen privat. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Krapyl Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Kanskje en slik liten fransk motorseiler? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Hallaron Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Dette må være den mest interne og unyttige pollen som noensinne er laget på dette forum. Lotus Ja den er litt unyttig - og litt intern... Om det er kunne nytteverdi vi jakter på, burde vi ha investert tid og penger i eiendomsutvikling. Båt derimot er følelser og rekreasjon, og det er spennende å følge jakten på ny båt. Nyttig, tja ikke så veldig. Rekreasjon og underholdning, ja! En poll for den harde kjerne av interne? Lotus Jeg kan vel trygt hevde at jeg ikke er en del av den harde kjerne... På toppen av det hele er jeg "pinnebåtmann", men finner allikevel underholdning i denne tråden. For meg er Baatplassen like deler underholdning, debatt og nytte. Og jeg kjenner absoluttigjen følelsen når man går og venter på tilbakemelding fra selgeren - kan jeg dra i land et godt kjøp i dag .... ? Intern - tja jeg finner i alle fall glede av den... Unyttig - for meg men ikke fo andre. Underholdning? Jepp ! Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Faxen Svart 31.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Kanskje en slik liten fransk motorseiler? Tenk Astor på ripa, med tre papegøyer... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 (redigert) Tenk Astor på ripa, med tre papegøyer... Å nei du!! Jeg satser på det trauste. Ingen pinnebåt eller FB for gamle Astor. Sirkler meg inn mot en Nord West 900. Balticen er forkastet. "Liten og trang" med bøyde hoder eller kuler i skallen. Dessuten får vi ikke plassa hverken til det hvite eller sorte flygelet ombord. Vi var godt vant med boltreplass i Elwaroen. Balticen er en morsom båt, men ingen hytte på sjøen slik vi bruker båten. Redigert 31.Oktober.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PAGURUS III Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Det blir nok en Scand Baltic. Han nevnte noe om behov for større fart her i sommer.... PANDURUS Sitér dette innlegget "Sommer... alltid!!!..." Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Sekken er nå pakket for en svipptur til Florø. Et sted jeg aldri har vært. Kamera er med og kritiske øyne som skal granske og prøvekjøre NW 900. Lørdag går ferden trolig til Ålesund for å se en tilsvarende. Hvis ikke Florø-båten går rett i hjertet. Rapport følger! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Trude III Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Dette blir spennende Astor. Lykke til så lenge! Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Marø Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Lykke til Astor . Vi ser fram til rapporten med spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Sekken er nå pakket for en svipptur til Florø. Et sted jeg aldri har vært. Kamera er med og kritiske øyne som skal granske og prøvekjøre NW 900. Lørdag går ferden trolig til Ålesund for å se en tilsvarende. Hvis ikke Florø-båten går rett i hjertet. Rapport følger! Dette har jo utviklet seg nesten til Baatplassens reality serie. Hva med å ta med web kamera slik at vi alle kan følge besiktningen live og gi innspill til deg på mobil? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Akkurat hjemkommet fra Florø. Alt er undertegnet. En godt vedlikeholdt Nord West skal snart hjem til Hurum. Nå har jeg vært i virksomhet siden 5 i dag tidlig. Mer om båten kommer i morgen. Jeg må innrømme at jeg er stolt å kunne bli eier av en så flott båt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jorg-1 Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Ååååååå la meg bli den første til å gratulere her på baatplassen..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Mariell Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 (redigert) Gratulere med noe som garantert er en kjempebåt. Ut fra bidene så ser den veldig bra ut. Det er nå jeg gjerne skulle ha brukt noen smilies med flagg, men det går dessverre ikke. Mariell Redigert 1.November.2005 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Jorg-1 Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Det er nå jeg gjerne skulle ha brukt noen smilies med flagg, men det går dessverre ikke. Mariell Nei fordi det er at jeg har brukt dem opp!!!!!! Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Bitteliten Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Gratulerer Astor med en skikkelig traust og solid "Vestlandsbåt" ! Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Gratulerer Astor! Ser den sikkert til sommeren. Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Baltic Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Gratulerer med 'ny' båt Astor. Den nye skal vel hete Pastor...? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 GRATULERER! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ludde30 Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Gratulerer med ny skute Astor Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
goggen Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Så raskt gikk det altså! Gratulerer så mye! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Coronet27 Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Bilder, bilder, bilder, Astor. Vi får vel se båten i detalj - motor, innredning osv. Båten går vel litt tungt i sjøen så du bør vel ha 250 hk eller mer, nedi kjelleren for å få litt fart på hjemoverturen. Dette er en robust båt som tåler sjøgang og dårlig vær. Her er det bare å skalke lukene å gi gass. GRATTIS GRATTIS Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 2.November.2005 Del på Facebook Svart 2.November.2005 Gratulerer så mye med ny flott båt!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.