prin435 Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Gratulerer med ny flott båt!! Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Astor Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Astor, er det på høy tid at jeg setter i gang med å legge opp ruten fra Florø og sørover? Worse er selvsagt klar! Og det er naturligvis tale om å komme godt, men denne gangen IKKE sent! Hvis alt går etter planen kjører "gamleieren" båten til Bergen på søndag. mandag heises den opp på dekket til en frakteskute. Onsdag settes den på vannet et sted i Glomma!!! (Sarpsborg) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sira Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Henger meg på: Gratulerer så mye med flott kvalitetsbåt og du kommer aldri til å angre på at det ble lukket denne gangen. Sommern blir garantert lenger. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Skipper Worse Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Hvis alt går etter planen kjører "gamleieren" båten til Bergen på søndag. mandag heises den opp på dekket til en frakteskute. Ja, jeg fikk med meg det, men først lenge etter det innlegget hvormed min iver etter å bedrive navigasjon ble behørig demonstrert. Håper at alt dette går bra! Jeg tror du får deg en kjempebåt som du vil nyte til fulle. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjelli Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Gratulere med båten Astor Blir litt lengre frakt på båten din en min, ser jeg. Jeg brukte 45 minutter med gjennomsnittsfart på 12 knop. Har inngifta slekt i Holmsbu, så jeg får skrike ut hvis jeg er i området, så jeg får sjekket opp båten. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Gratulere med båten Astor Blir litt lengre frakt på båten din en min, ser jeg. Jeg brukte 45 minutter med gjennomsnittsfart på 12 knop. Har inngifta slekt i Holmsbu, så jeg får skrike ut hvis jeg er i området, så jeg får sjekket opp båten. Lykke til Det nå vi gjøre alvor av. Holmsbu skal ettervært bygges ut med flere gjestaplasser og et stort antall faste plasser. En glemt perle for båtfolket i Oslofjorden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 3.November.2005 Del på Facebook Svart 3.November.2005 Holmsbu skal ettervært bygges ut med flere gjestaplasser og et stort antall faste plasser. En glemt perle for båtfolket i Oslofjorden.Slettes ikke glemt - men kommersens lys blender kanskje litt av sjarmen etter at Stordalen tok sine "rorbu til 3 millioner" grep langs fjellet der? Men gamle Holmsbu litt lengre inn mot Svelvik tranga - der er det koselig Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2005 Ja ja, etter 4323 visninger, kan en vel ikke helt kalle dette håpløst?! Men som endel har sagt; god underholdning; tja hvor mange ganger har kritikerene vært inne mon tro?? 81 innlegg, det er bare båtplassen det. Takk for innsatsen, og takk for lånet av behovet ditt Astor. Vi sees i "the Sands Pole" utpå våren..... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 5.November.2005 Del på Facebook Svart 5.November.2005 (redigert) Slettes ikke glemt - men kommersens lys blender kanskje litt av sjarmen etter at Stordalen tok sine "rorbu til 3 millioner" grep langs fjellet der? Men gamle Holmsbu litt lengre inn mot Svelvik tranga - der er det koselig Det er det som er Holmsbu. Det er den gamle havna som nå skal utvides med et stort antall nye båtplasser. Ambefaler et besøk i gamlehavna. Skal det spises eller drikkes er Pensjonaten et hyggelig sted. Juno er også godt besøkt. Det nye Spa-hotellet ligger jo nesten ute ved Rødtangen. De markedsfører seg under Homsbu-navnet. Stedet besøkes mest av FB-båter på 40 + og derover. Vi leide plass første året for "Gamle.gamle Astor". Noen bilder fra Spahotellet. Redigert 5.November.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.