Eureka Svart 28.August.2021 Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Du kan glede deg til Hjørundfjorden 👍 Eplekaka på hotell Union Øye skal være god. Hotellet er unikt. Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 28.August.2021 Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Neste år må NRK parkere et kamera på båten din, så blir det Bergtatt minutt for minutt. Koser meg med tråden din Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Eureka skrev 1 time siden: Du kan glede deg til Hjørundfjorden 👍 Eplekaka på hotell Union Øye skal være god. Hotellet er unikt. Absolutt! Har planer om å få meg en lunsj eller noe slikt der! Seigmann skrev 1 time siden: Neste år må NRK parkere et kamera på båten din, så blir det Bergtatt minutt for minutt. Koser meg med tråden din Takk for det! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Noen bilder fra et par turer i Geiranger i dag… Litt kortreist digg… Forbudt å spy på do… (nede til venstre)… Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 (redigert) Noen bilder fra et par turer i Geiranger i dag… Redigert 28.August.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Merkelig, mobilen har visst fått hikke og postet samme innlegget to ganger... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
navid Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Så fine bilder og motiver ser vi gjerne to ganger Pequod. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Pequod skrev for 18 timer siden: satser på tidlig avgang i morgen. Ja, jeg skrev ordet "tidlig" - vi får se hva det blir til! Nå venter vi bare på at du får fyrt opp Nannien og begynner å bevege på Bergtatt. Om ikke lenge er det ikke lenger tidlig ...... Du spurte om det var noe å se i Hellesylt. Ikke spesielt vil nå jeg si. Overnattet der for 7 år siden i et staselig gammelt hotell som hadde sett sine beste dager en del år tidligere. Kjempefin beliggenhet nede ved fjorden, men så var det det med vedlikehold da. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Olevine skrev 1 time siden: Nå venter vi bare på at du får fyrt opp Nannien og begynner å bevege på Bergtatt. Om ikke lenge er det ikke lenger tidlig ...... Du spurte om det var noe å se i Hellesylt. Ikke spesielt vil nå jeg si. Overnattet der for 7 år siden i et staselig gammelt hotell som hadde sett sine beste dager en del år tidligere. Kjempefin beliggenhet nede ved fjorden, men så var det det med vedlikehold da. Har forsovet meg litt… Men nå er jeg i alle fall halvveis våken… Litt kaffe i skrotten, så skal jeg komme meg avgårde! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
nie Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Perfekt å ankomme Hjørundfjorden søndag ettermiddag. Alle helgeturistene er dratt hjem så det er antagelig god plass i havnene. Hvis du har det du trenger av proviant, ville jeg dratt inn til Øye og overnattet. Isåfall vil du få en fantastisk fin tur i kveldssola inn Hjørundfjorden og Norangsfjorden. Brygga burde passe deg godt...veldig flott plass... men uten matbutikk. God tur....husk masse bilder....IPhone er mer enn godtnok til web-publisering🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Han fikk nok ingen sol i dag, bak kollen med skog på er Hjørundfjorden. Men er han heldig kommer det litt vind nå, så skyene forsvinner Sitér dette innlegget Link to post
nie Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Så det er en av DE dagene. Skodden på Sunnmøre har ødelagt mang en fin sommerdag. Men lenger inne i landet er det sol og sommer . Webkamera i Geiranger viser strålende sol og det letter nok også i Hjørundfjorden tidligere enn ute i byen. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 (redigert) Meldt nordlig vind, så det blir bra. ( nærmeste jeg kommer båtliv i dag var at jeg og jentungen laga flaskepost) Redigert 29.August.2021 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Jeg har kommet meg avgårde nå! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Olevine Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Fantastisk! Ser ut som du får enda en flott tur på vestlandsfjordene. Og flere sånne bilder blir ikke feil. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Nordlys på vei innover Synnylvsfjorden. Helt nydelig i dag! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
LALUNA II Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 (redigert) Tirsdag ser ut til å bli en fin dag rundy Stad`ten ;-) Ikke galt før heller men den ser best ut nå iflg. Windy Redigert 29.August.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 LALUNA II skrev 59 minutter siden: Tirsdag ser ut til å bli en fin dag rundy Stad`ten ;-) Ikke galt før heller men den ser best ut nå iflg. Windy Ja, etter at jeg har gjort unna Hjørundfjorden er det vel like greit å få unnagjort Stad. Hadde litt lyst ril å prøve meg igjen i både Ulsteinvik og Fosnavåg, men kan hende det er like greit å ta det neste gang. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Litt sjø da jeg passerte Stranda, men det ble jeg fortalt av flere båtfolk i Geiranger var veldig vanlig. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
enslagsgjest Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Slagskipet tåler vel litt sjø :) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 enslagsgjest skrev 7 minutter siden: Slagskipet tåler vel litt sjø :) Absolutt! Og skippern også! Litt mer grått nå, men fortsatt bare kos! Har bestemt meg for å droppe Sykkylven/Ikornes denne gangen, og dra rett til Øye. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Ny fjord på gang… Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Eureka Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Håper du får se toppene når du går ut igjen Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 (redigert) Ser du passerer Sæbø nå - desverre for langt borte til å få ta bilde av deg. Nyt kvelden på Øye 👌Vi returnerer til Ulsteinvik i morgen tidlig, så kanskje vi ser deg på fjorden 😊 Redigert 29.August.2021 av dacapo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Det ble litt endring i planene. Snudde før jeg var helt inne ved Øye da jeg så i kikkerten at det var masse båter på brygga. Valgte å legge meg på Urke istedenfor. Så kan jeg heller ta en titt i morgen før jeg drar utover igjen. Lå alene på gjestebrygga her i ti minutter, så kom en annen båt og ka seg til litt bak meg. Viste seg at han kom fra Øye. Han mente det var plass til en eller to båter til, men hadde valgt å legge seg her for natta. Han drar videre til Ulsteinvik i morgen. Er jo fint og rolig her, så da tar jeg kvelden. Har ikke tatt så veldig mange spennende bilder fra dagens etappe, dere har jo fått noen underveis, så jeg tenker det holder for i dag! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.