Jump to content

Pimp my boat - Draco GH korttidsprosjekt(?)


urabus

Recommended Posts

Hei! Tenkte opprette ein prosjekttråd i god forum stil, med sjeldne oppdaterningar og håplause målsettinger.

Har i lengre tid vore lysten på eigen båt, men det har aldri passa seg ilag med skule, jobb og geografi. I sommer gikk familien til innkjøp av ein Draco GH 15 med ein 40hk Yamaha, ein båt eg ikkje finn igjen opplysningar verken her eller der...

Primært vert det kortare turar for fisking, garn og teiner, og til slikt bruk er båten heilt grei. Hytte har ein på fjellet;)

 

Men som alltid er det eit kvart som kan gjerast, planen er (enn så lenge..) nedpuss, lakking og bunnsmøring. Kalesja var ganske herja, og er der helst berre for å halde regn og vær litt ute når båten ligg til kai. Tanken var å finne ei betre løysing, som er lettare å handtere.

Styrekonsollen er ganske trasig plassert, det hadde gjort seg med litt meir plass å setje føtene. Og siste tur utpå, knakk det av to tenner i styresnekka, sjølvsagt på andre sida av fjorden, som kvita bølger på rundt meteren...

Dørken har også vorte kikka på, litt treverk gjer seg alltid på kvit 80-talls polyester.

 

No ser det ut til å bli nye vindauge, som er første avviket frå opprinneleg plan. Så drøymer ein såklart om berre litt større motor, f.eks ein Honda 50-4t...

 

Første steg er som alltid å få båten på land, og motoren innom hus. Då er det kjekt å flytte motoren utan å få ryggprolaps kvar gong, så det vart å friske opp sveisekunnskapane frå yrkesskulen nokre år tilbake i tid...

 

Bilde

 

To hjul på biltema, bøffe stål og verkty frå tidligare arbeidsgivar....vart bra tykkjer eg. Berre den passar...

 

 

Bilde

 

Joda, det ser ut til å gå etter planen

Link to post
Share on other sites

Båten i haust- regn og mørkre....

 

Bilde

 

Men ein bor då ikkje på costa del Sunnmøre utan grunn, og når haustsola bryt gjennom er det på med pusseskive og støvmaske.

 

Bilde

 

Fekk skrapa vekk mykje av to lag med bunnstoff, takk til forumet som har mange trådar bakover i tida om dette emnet. Slo frå meg både løysestoff og sliping etter eit par søk, og ikkje forsøk:) Men eit tips frå meg når det gjeld skraping, er å snu bladet på skrapa. Klarte å montere dette feil under bytte, men jommen fungerte ikkje det mykje betre. Det vert då ein skyveskrape, og ikkje ei dragskrape. Det beste var faktisk å ha ei av kvar...litt skyving og litt draging avlastar kropp og armar òg.

 

Bilde

 

Endeleg halvferdig, berre ei heilsvart side igjen :rolleyes:

 

Bilde

 

Det ser litt stygt ut på bilete, men ingen stor skad skjedd;)

Anten sat det betre på denne sida, eller så var eg berre lei...seint gikk det iallfall.

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Endeleg ferdig med den verste slipejobben, litt småfiks og sparkling står vel igjen.

 

Bilde

 

 

Eit lite hol i baugen måtte lappast, akkurat i knekken, men det ser ut til å bli bra med litt maling over.

 

Bilde

 

Bilde

 

Type Draco, s/n 067; forrige eigar meinte den var frå midtena av 80-tallet. Ikkje veit eg...

 

Bilde

 

Slik ser det ut i lugaren, båten er vel 2m brei på fenderlista bake, men ikkje myke igjen ombord.

Ser for meg å flytte konsollen fram og til høgre, for å lette ombordstiginga, eller ta vek stolen og flytte konsollen bakover, og kanskje til høgre. Synspunkt?

 

Bordet skal iallfall vekk, ikkje bruk for slikt i ein fiskebåt.

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Øh...javel Draco GH ???? Trodde jeg visste det meste om nesten alle Dracobåter. (Hatt 7 stykker gjennom tidene)

Har aldri hørt om båten engang men ser jo typeskiltet og noen særskilte trekk som Kåre D har hatt med seg i produksjonen,som for eksempel "Ta et cocktailbord og bygg en båt rundt" og skål.

 

Morsom båt. Kunne absolutt tenkt meg den. Selge som den står ? (Send en IM da)

 

Lykke til

Mvh Jørgen

Link to post
Share on other sites

Er ikke innterresert i å selge bordet da*?? Ser jo ut som det er i ganske grei stand

Grei stand nok, nokre riper i plasten. Ikkje mitt då, men du skal få gje eit bod på det;)

 

 

Øh...javel Draco GH ???? Trodde jeg visste det meste om nesten alle Dracobåter. (Hatt 7 stykker gjennom tidene)

Har aldri hørt om båten engang men ser jo typeskiltet og noen særskilte trekk som Kåre D har hatt med seg i produksjonen,som for eksempel "Ta et cocktailbord og bygg en båt rundt" og skål.

 

Morsom båt. Kunne absolutt tenkt meg den. Selge som den står ? (Send en IM da)

 

Lykke til

Mvh Jørgen

 

Hehe...ikkje sett igjen sorten eg heller. Kunne tenkt meg ein litt friskare farge, men dersom den er såpass sjeldan kan det vel vere greit å halde den mest mogleg orginal.

Trur nok ikkje den er til salgs, men kom med eit bod;) 97-40hk yamaha på hekken.

 

Nokon som veit kva farge Draco kan ha brukt på den her?

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Godt å vere ute om dagen, mild bris og 17-18 grader Celsius:)

 

Tenkte få på plass nye vindauge, men det skulle ikkje vere lett...

 

 

Bilde

 

Omsider fekk eg på plass vindauget i luka, same type som ligg til salgs, blank og fin i overflata.

 

Bilde

 

Måtte av med heile rammeverket for å finne att skruane som haldt det heile saman. Skal verte spanande å montere dette....

Link to post
Share on other sites

Hei urabus!

Flott at du vil lage en tråd på prosjektet ditt og dele med oss.

Dette ligger vel mer på et overkommelig nivå, selv for oss med

begrenset fagferdighet, det blir artig å følge med deg her!

Hvor skaffet du vinduene fra?

Lykke til med Draco'en!

mvh

Jan S

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Hei urabus!

Flott at du vil lage en tråd på prosjektet ditt og dele med oss.

Dette ligger vel mer på et overkommelig nivå, selv for oss med

begrenset fagferdighet, det blir artig å følge med deg her!

Hvor skaffet du vinduene fra?

Lykke til med Draco'en!

mvh

Jan S

Takk for det=) Vindauge kan du kikke på her. Sjekka prisen hjå glassmeistaren, og han skulle ha 1100,-m2 ferdig tilskjert, eller 750,- om eg kjøpte ei heil plate på eit par-tre m2.

 

Kan vere greit å ha ein (offentleg) logg som kanskje kan gi ein puff når boksen med arbeidslyst er tom. Kjekt å sjå at ting har skjedd sidan ein begynte:)

 

Eg tel vel ikkje meir enn to tomlar på meg sjølv, og har med litt skule og jobb vore borti det meste av mekanikk og elektronikk, men maritim erfaring er det dårlig med. Og trearbeid er vel heller ikkje noko eg kan skryte på meg kjennskap til. Så dette er eit greit prosjekt å prøve seg litt på:)

 

Nærmar seg fort eksamenstid, så båten får vel ikkje all merksemd heile vegen.

Leitar og etter ein plass å kunne pusle innomhus til vinteren kjem.

Link to post
Share on other sites

Synes denne båten ligner veldig på GH 15

med unntak av innredning.

 

Tror nok kanskje du vil finne mye mer om båten din hvis du ser bort fra Draco navnet

og bare søker på GH 15.

 

Ellers ønsker jeg deg lykke til med prosjektet

:sailing:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Nei..igrunn ikkje. Kan det vere -96? Motorkode 6r6, Båt og Fritid hadde berre selt ein impeller av denne typen, og det var til meg...

På Yamaha motorene kan du se hvilken årsmodell det er ved å se etter en bokstav innslått i platen.

 

Se guide her

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Synes denne båten ligner veldig på GH 15

med unntak av innredning.

 

Tror nok kanskje du vil finne mye mer om båten din hvis du ser bort fra Draco navnet

og bare søker på GH 15.

Tiltredes, Draco har ikke noe Veritas sertifikat på GH 15, det har derimot GH. Sjekk f.eks:

http://www.boat.no/veritas/sertifis.htm

 

Lykke til videre.

Det går en hårfin grense mellom etikk og seigpining.

Link to post
Share on other sites

Er du sikker på at det er en ´97 - 40hk? - Den ser så annerledes ut i stamma??? :confused:

Stod stempla med "1996" på motorplata...

 

Tiltredes, Draco har ikke noe Veritas sertifikat på GH 15, det har derimot GH. Sjekk f.eks:

http://www.boat.no/veritas/sertifis.htm

 

Lykke til videre.

Takk for det:)

GH har ikkje noko som passar, men G.H. har:

45.23 G.H. 15 Lux, 15 US, 15 Sun 4,55 U 37 6/6/501.01.86 01.91 1

 

GH 15 var ikkje godkjend meir enn 25kW, men min har 37kW, noko som ser ut til å stemme med G.H.

Kven er då G.H.? Same som GH?

Link to post
Share on other sites

Jeg ville jo tro at en henvendelse til Det Norske Veritas ville løse gåten. Det står jo et godkjenningsnr i båten, og de har garantert en logg på hvilken produsent, båttype ++ knyttet til godkjenningsnr...

 

1/2-Geir

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Båten er en GH15 Sun. Kom på markedet i 84/85 ifølge mine gamle Nå BåtExtra. Produsert av Draco de første årene og solgt som Draco (Eller Dracomar?) i bl.a Spania. Ble senere produsert på Rana Plast fabrikken på Hemnesberget.

(GH har aldri hatt noen egen fabrikk såvidt jeg vet , men har alltid fått produsert båtene sine på andre fabrikker. )

 

Max godkjent HK avhenger også av om det er STD eller LUX utgave , og om det er med eller uten styrekonsoll.

 

Motoren ser ut til å være en 2syl "Origin" serie. Grei motor , men foretrekker de 3-sylindrete pga bedre aks og mer behagelig gange

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Hei ! Har selv hatt GH 15 standard, denne er helt lik din minus dekk og vindsjerm! Båten er typegodkjent for

30HK mener jeg, DeLux er typegodkjent for 40, DeLux har "løs" innerliner, mens standard har støpte tofter og dobbelt bunn. Jeg hadde 50 HK Yamaha på min, det fungerte veldig bra! CA 35knop! Veldig stabilt skrog med dyp V-bunn til å vere fra den tiden! Husker det var noen på slutten av 80 tallet som hadde både 70 og 90 HK på slike båter, men det blir overkill!

Redigert av ne26 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Produsert i '83/84

Største motor 37 kW

Maks 6 personer

 

Dette er hva vi har direkte tilgjengelig om båten.

 

Med hilsen

****

MTPNO877- High Speed Light Craft & Passenger Ships

Det Norske Veritas

Det var alt veritas hadde seie. 37kW utgjer vel 50hk. Hadde 24knops, målt med ekkoloddd, med 40hk, så 10hk til vil gi meg 10 knop til...? høres mykje ut. Men no veit ikkje eg kva propell som står på, og kva turtall den ligg på. Tenkte koble til turteller no etterkvart. Nokon som har ein til salgs?

Link to post
Share on other sites

Husk at dekk+vindskjerm tynger ned båten foran og koster nok etpar knop. I tillegg så fantes det ikke GPS i vanlig eie på 80-tallet, så fartsoppgivelser derfra kan ikke sammenlignes direkte med dagens GPS-målinger.

Mener å huske at GH i brosjyrene oppga fart m/ 50hk til et sted over 30knop på Sun-varianten.

Tror også at den 2-syl 40hk skal ha et toppturtall på 5700-5900 på full gass.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Hei! Hvis motoren er såpass ny som 96 mod, så er det en Yamaha Origin som de het. Dette er en eldre konstruksjon som Yamaha begynte å produsere igjen for å kunne tilby en litt rimeligere modellserie.

 

Det er solide og enkle motorer. Jeg har forøvrig kjørt Gh 15 med 90 hk Yamaha, Det var skikkelig moro!! og litt skummelt.

Link to post
Share on other sites

Har sendt mail til GH-båt og her er svaret:

 

Hei

 

Dette er en GH 15 de lux.

 

Grunnen til at det står et Draco skilt på båten er at GH 15 ble produsert hos Draco på frem til 1984.

Båten er utviklet av GH, og har aldri vært solgt under noe annet navn enn GH 15.

 

Mvh

Erlend G. Hegna

 

GH Båt AS

Rugdefaret 6

1450 Nesoddtangen

NORWAY

 

Tlf: +47 917 34 860

Fax: +47 66 91 84 89

e-post: post@ghbat.no

web: www.ghbat.no

Redigert av o.b.lix (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...