Jump to content

Pimp my boat - Draco GH korttidsprosjekt(?)


urabus

Recommended Posts

Var og tittet på båter i Son i går, der lå det en maken til din med 70 Johnson på. Den hadde betegnelsen GH460 og en litt annen innredning enn din. Pen båt...Kan maile 2 bilder hvis du er interressert, send en IM.

 

Ville beholdt den hvit, det er ikke pent med blå(eller en annen sterk farge)båt med hvite riper i... (som kommer helt sikkert...)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Hei

 

Jeg brukte Jotun Hardtop da jeg lakkerte min 14" for 9 år siden. Brukte sprøyte og kompressor og tynnet mye. Gjorde dette hjemme i garasjen. Begynner å bli litt slitt i hjørner nå, men holder forsatt ganske bra.

 

Fred Ivar

Hvilke tynner brukte du, og cirka hvor mye toppcoat og tynner gikk med på båten?

Link to post
Share on other sites

Oisann..nokon som vekte den tråden her igjen ja...

Velvel, med mai kom plussgradene, sjølv om vi hadde ei og anna frostnatt, og med plussgrader byrja båtpussen oppatt. Og med mai kom eksamenstida...

 

Skal få lagt ut litt bilete av siste innsats i helga tenke eg:)

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Vi hadde ein lang og fin haust, men i november/desember la eg prosjektet på is for ei stund. Fann helller ikkje noko egna lokale innandørs til å fortsette under meir eigna klima.

 

Slik såg det ut 25.11.05, 10cm is i dørken:

Bilde

 

 

Klar til puss og vask. Var grådig kaldt denne tida...

Bilde

 

 

Det kjekke arbeidet med sandpapir har byrja:

Bilde

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det lir mot vår og arbeidet vert teke oppatt:

Sibirsk lerk og epoxy er innkjøpt, litt fundering på skispgolvet. Trasig den bua som går nestan heile vegen framover, vurderar derfor å legge stavane på tvers.

Bilde

 

Men slik blir det iallfall tilslutt:

Bilde

Link to post
Share on other sites

2-k primer frå Biltema skal lage godt feste for 2-k topcoat frå same butikk. Denne her var ikkje noko særleg å arbeide med, men det skal no seiast at eg hadde gløymd å kjøpe tynnar.

 

Bilde

 

 

Topcoat, 2 boksar måtte til. No har eg fått tak i tynnar, men eg vil ikkje tilrå å bruke rullane (36-294) frå Biltema. Store stygge nuppar som måtte skjerast vekk, overalt!

Bilde

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

VI har hatt nokre fine maidagar, så eg tenkte det var best å nytte seg og få gjort ferdig skroget under vatnlina. Sidan vindskjerm allereie er avskrudd, snudde eg båten like godt rundt i hagen, litt greiare arbeidsstilling enn å ligge på rygg under tilhengaren.

 

Anti-Pest under påføring, brukte ca 1liter på ca 5kvm.

Bilde

 

Etter 4-5 strøk med A-P la eg på NonStop botnstoff...

Bilde

 

Bilde

 

Har lese at mange brukar to fargar, for å lettare sjå slitasjeområdet etterkvart....Men det var eit styr å få dekka over det blå med kvit. Nonstop løyser Nonstop og det var maaange strøk for unngå å blande fargane for mykje. Det gikk 2,5 boksar kvit Nonstop....Neste gong med denne teknikken vert ikkje det aktuelt med rulle, men med sprøyte burde det gå betre.

Bilde

 

 

Endeleg var det kvitfarge igjen...

Bilde

 

Spanande om eg trefte vatnlina...

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Støvsugeren skulle verte ein god ven. Nærmar seg slutten, men det er den siste finpussen som tek tid!

 

Bilde

 

 

5-6 posar ved støv var det vel tilslutt...

Bilde

 

 

Ein serie med desse berømte før og etter bileta:

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

 

 

Siste bilete er etter behandling med svenksprodusert rå-linolje.

Nokre formeining om korleis/kor mykje ein bør tilføre av olje?

Link to post
Share on other sites

Heisann!

Dette tegner til å bli riktig så lekkert når det blir ferdig :flag: - Må humre litt når jeg leser trådens tittel om "korttidsprosjekt".... :lol:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Takk for det:)

 

Heisann!

Dette tegner til å bli riktig så lekkert når det blir ferdig :flag: - Må humre litt når jeg leser trådens tittel om "korttidsprosjekt".... :lol:

Tja, men kven bestemmer kva som er 'lang' eller 'kort' tid? :wink:

Om eg får sitere meg sjølv frå første post:

 

Hei! Tenkte opprette ein prosjekttråd i god forum stil, med sjeldne oppdaterningar og håplause målsettinger.

Og i tillegg med eit ? i parantes....

 

Men, målet var å få båten på sjøen til påske, så vi er noko på etterskudd :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Flott tråd med mange fine bilderHolder selv på med et "kortidsprosjekt",der både tid og tusenlapper flyger av gårde!

Men kanskje blir den ferdi snart og sunnmørsfjordene kan inntas med stil. Glerer meg!

Når satser/håper du på å vær fedrig og sjøsatt?

Jeg satt rundt første mai som sjøsettingsdato, men har nå regulert den til rundt sankthansaften. Men må muligens føye litt på den å :lol:

 

Lykke til videre

 

Mvh Cato

Link to post
Share on other sites

Takktakk:)

 

Tidsfristar og reglar er til for å brytast meinar eg å ha høyrd...Merkeleg at slike prosjekt alltid skal gå utover det ein har minst av; pengar og tid.

 

Hadde håpa på lakkering i morgon(onsdag) men no vert det tidligast torsdag. Alltid er det noko.

Men om båten er sjøklar i eller til helga hadde det passa meg bra, har tenkt å ta til på sommerjobben på mandag, og då vert eg i verste fall vekke frå mandag til fredag i lengre tid framover.

Link to post
Share on other sites

Då var "i morgon(onsdag)" allereie ei veke sidan...Torsdag vart det ingen lakkering, og fredag fekk eg meldinga eg frykta. Av ulike årsaker så vart det ikkje lakkering slik eg hadde tenkt, verken i eller over helga.

I tillegg var dura telefonen med spørsmål om eg ikkje ville arbeide i helga, det passa sjølvsagt dårlig. Men eg har no eingong tatt på meg denne jobben, så det var vanskeleg å komme unna.

 

Men laurdag føremiddag kom eg (via jobben – som eg eigentleg ville ha fri..) på telefon med ein hyggeleg kar som meinte at han kunne hjelpe meg ut av knipa.

"Lukka står den kjekke bi" heiter det vel, og då kan eg ikkje skjøne anna enn at eg er kjekk.

Mannen har nokre års erfaring som lakkerar, og hadde både sprøyte og kompressor på lur i garasjen. Ingen lakkboks, men med skyfri himmel og trygt for regn, burde det gå greit å stå utandørs.

 

Det var historia. No snurrar vi i gang nokre bildeseriar igjen, og tek til onsdag – medan eg enno hadde håp om at planene min skullr gå greit.

 

edit: Trykkfeil.

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tirsdag vart det handla inn ei plate av denne herostratiske x-fineren. Eg kan absolutt tilrå Byggtorget i Ålesund/Breivika dersom du er oppteke av god service. Eg tok med dei gamle delane og ba om å få kappa høvlege emne – 15min seinare kunne eg lempe bitane inn i bilen.

 

Meir lerk...

Bilde

 

Nye plater til benke/sturom skulle det bli etterkvart..Her den vertikale delen:

Bilde

 

Sjølve sitteplata. Ikkje rart det går over til langtidsprosjekt når ein stadig får nye friske idear...(med arbeidsteikning!)

Bilde

 

No byrjar det å ta form.

Bilde

 

 

Natmasse – sika 11fc for å få noko elastisk. 11fc var einaste alternativ å oppdrive å nærleiken...Og ein liten kopp kaffi høyrer med;)

Bilde

 

Slik vart benkplata, ubehandla enn så lenge. Vert nok linolje på denne og etterkvart. Har ikkje tru på lakk, sjølv om det kanskje hadde vore det beste med tanke på bensinsøl og fiskeslo..

Bilde

Link to post
Share on other sites

Så er vi komen til laurdag ettermiddag. Båten stod på hengaren, trekte den berre litt bak for å kome godt til rundt baugen. Maskerte med 3m sitt 'tape-og-trekk-ut-plastfilm' system Fungerte jo greit nokke det, men grådig dyrt. Ein rull(22m og 130,-) haldt akkurat(ikkje) rundt vasslina og innvending.

 

AntiPest som grunning, godt dokumentert med mobilkamera.

 

Bilde

 

Her er skroget nokså ferdig. Flott lakkeringsverkstad:) I overkant varmt meinte lakkeraren, 24-25 gr.C i skuggen.

Bilde

 

På styrbord side blåse maskeringsplasten opp og laga ein god meter med stygge merker, så det heile vart sjølvsagt forsinka igjen. Måtte vente til lakken vart slipbar og lakke opp att...

 

Her er den endeleg tilbake i oppkjørselen.

 

Bilde

 

Kvit og fin vart den:) Vart ikkje 100% sidan grunnarbeidet ikkje vart altfor høgt prioritert. Ein kan jo sparkle og pusse i fleire dagar om ein verkeleg vil ha det perfekt. Men då måtte eg nestan tatt av fenderlista, og leigd lakkboks, lagt slipegrunning, vannslipt gong etter gong osb. Då går både klokka og pengane fortare enn eg tålar akkurat no.

Gikk med ein god liter AP, og heile 5 boksar HardTop og 4 boksar tynner. 'Dyrt' vart det ja..Lakkeraren min påstod han kunne skaffa lakk for 6-700,- Ikkje hadde han så mykje godt å seie om Jotun sin HardTop heller. Menmen, no er det gjort. Neste gong(om det blir..) skal finishen verte 100:)

Redigert av urabus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Må bare nok engang rose arbeidet ditt opp i skyene. Detaljer og finnish av sjelden slag. Det blir en heldig kjøper om du noen gang selger :wink:

Hva står igjen før sjøsetting da?

Jeg skal inn i min siste eksamen på torsdag,så etter det kan jeg vie min fulle timeplan TIL BÅTEN. Så kanskje tidsfristen min kan holdes----------

 

mvh Cato

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...