Knallipadden Startet 8.April.2021 Del på Facebook Startet 8.April.2021 Jeg trenger en ny thrust skive til propellen min. Jeg fant den på bildet under. Koster virkelig en liten skive så mye? Er den laget i gull? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Hadde den vært av gull kunne du nok lagt til et par nuller. Ingen jobber gratis, vet du😉. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bellen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Det er en maskinert del, og det tar tid å lage og personen som lager den skal ha sin timelønn, så skal produsenten tjene penger på den, ellers gidder dei jo ikke å lage dei. Så kommer frakttillegg frem til selger. Og så skal selger tjene penger på delen og til slutt skal staten ha 25% ekstra opp på der igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Det hadde vært billigere å 3D-printe den Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
bellen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 @TeerexDet blir vel lite thrust i en 3D-printet del? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Enkelte ting kan ikke printes,enig med maskinisten.Deler er dyrt demonterte varmeveksler på Volvo D2-40 idag Volvo tok 188 kr stk for O ringene .Det er horribelt eksospakningen til hender derimot kostet 108 kr det er normal pris.Ja jeg vet att jeg ikke behøver å bruke volvopushren men han var nærme.Så ett spørsmål fra meg jeg fant kun 3 stk O ringer ved demontering Volvo sier 2i begge ender noen som har riktig svar? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Enig i at skiva er uforholdsmessig dyr. Det kommer nok av krav til produktet og kvalitet (tror ikke dette er vanlig austenittisk rustfritt stål), produksonsvolum, og distribusjon. Jeg kunne laget ei slik skive til deg, men da hadde den blitt enda dyrere Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 0.473 båtpenge er da ikke så galt, propellen koster fort 20x så mye Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Fant ut da jeg tok opp båten i høst at forrige eier syntes thrusterskiva var for dyr, og hadde droppa hele greia. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
ivar Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 _det_ hørtes dyrt ut ... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Guest Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 ivar skrev 2 minutter siden: _det_ hørtes dyrt ut ... Nesten like dyrt som han gjøken som hadde kjøpt seg speedbåt og var fast bestemt på å kjøre cleaver, fikk tak i en som hadde samme splines men beregna til splines som gikk helt inn på akselen. 4cm åpning fra girhus til propell var ikke evig lykke for og si det sånn. Han blei advart flere ganger uten å høre Ente opp med 2cm kast i akselen, gåen simring, vann i girhuset, rustene lager og tannhjul. Nytt girhus kosta 54000kr. Den motoren gikk på billigsalg uten girhus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.