Jump to content

Sprekk i kjøl, Mørebas


Familiepåsjøen

Recommended Posts

Familiepåsjøen skrev for 13 timer siden:

Da har gubben slipt å pusset. Kjøpte poleringmaskin å grovrengjører på Biltema som anbefalt her. Å det var genialt.

:thumbsup:

 

Familiepåsjøen skrev for 13 timer siden:

 

E20C5E9D-5846-40A8-AC67-3266253C729B.jpeg

 

Se der ja, da skjer det noe! Her ville jeg bare sparklet igjen hullet med langtrådet glassfibersparkel for å ha noe å støpe på, deretter er det bare å begynne å bygge opp med matte. Jeg ville lagt et lag polyester/CSM først, deretter latt det herde (så vidt). Da ser man at det ikke blir luft, og at heften ser bra ut. Så ville jeg mattslipt og støpt resten vått-i-vått. 

 

PS:

Hvis dere skal gjøre dette på den riktige måten skal det gjøres vedheftprøver.

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 20 timer siden:

:thumbsup:

 

Se der ja, da skjer det noe! Her ville jeg bare sparklet igjen hullet med langtrådet glassfibersparkel for å ha noe å støpe på, deretter er det bare å begynne å bygge opp med matte. Jeg ville lagt et lag polyester/CSM først, deretter latt det herde (så vidt). Da ser man at det ikke blir luft, og at heften ser bra ut. Så ville jeg mattslipt og støpt resten vått-i-vått. 

 

PS:

Hvis dere skal gjøre dette på den riktige måten skal det gjøres vedheftprøver.

Takk for svar 😊 Etter tidligere råd herfra sparklet han , slik du anbefaler her, i går kveld. Å det ble riktig bra. Eller det syns jeg da 😂

 

vedheft prøver ja. Her må det Googles 😊91E1B643-E3F0-4DAA-BDE3-1DF9AECABD0D.jpeg.11895998c4e3c4f39bcbafb7f9110ff4.jpeg

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...