Wartsila Startet 27.Mai.2021 Del på Facebook Startet 27.Mai.2021 Da vi kjøpte båt i fjor sa budsjettet nei til ny (ish) båt, så vi endte med å kjøpe Nidelv 18 med en AQ140. Motoren går i grunn som en klokke når jeg først får start, men lekker fælt med olje og kjølevann, og drevet sliter med å låse seg nede Jeg har derfor begynt en aldri så liten overhaling, så tenkte å legge ut noen bilder her på forumet om folk er interressert? Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
VegJoh Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Alltid spennende og gøy med oppussing og overhalingstråder. Bare å pøse på med bilder og beskrivelser. Å lese slike tråder slutter jeg aldri å lære nye ting av Ikke minst så får du sikkert noen gode råd på veien av kyndige medlemmer her inne, og du får samtidig laget deg en «logg» på arbeidet som du har gjort som er fin å ha som oppslagsverk i fremtiden. Det er utrolig hvor for man glemmer når man begynner å bli eldre Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.