Jump to content

Sted å ha båt om vinteren, østsiden av Oslofjorden.


Vinterbåten

Recommended Posts

Hjemmehavna mi på Oksval på Nesodden har boblehavn og er åpen om vinteren. Oscarsborg har også vinteropplagsplasser, men de har ikke bobleanlegg så vidt jeg vet, er kanskje ikke behov for det.

 

Son har også vineropplagsplasser, men der fryser det vel uansett til is - hvis det er slik at du har tenkt å bruke båten om vinteren?

 

Lenger østover vet jeg ikke så mye om.

Link to post
Share on other sites

Vinterbåten skrev for 1 time siden:

Hei, er det noen som vet om steder å ha båten liggende i sjøen vinterstid på østsiden av Oslofjorden? Har hørt at mange marinaer tar inn alle utliggere på høsten. 

Tror det er få av de større marinaene som tar in utriggere om vinteren. I hvert fall er det ikke slik her i Østfold der jeg holder til. Mange tilbyr vinterplasser med eller uten boblehavn. Hvor holder du til? 

Link to post
Share on other sites

Kallethekid skrev for 4 timer siden:

Tror det er få av de større marinaene som tar in utriggere om vinteren. I hvert fall er det ikke slik her i Østfold der jeg holder til. Mange tilbyr vinterplasser med eller uten boblehavn. Hvor holder du til? 

Holder til i Ås hvor jeg studerer, så er fint om båtplassen ikke er så langt unna.

Link to post
Share on other sites

Det finnes jo flere båtforeninger/marinaer i Bunnefjorden så det er vel bare å høre med dem. Uten å ha noen personlig erfaring med denne fjorden ville jeg tro at det lett fryser der, men det finnes vel kanskje boblehavner. Drøbak er vel heller ikke så langt unna deg?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...