Jump to content

Hentetråd Fredrikstad - Molde med Fairline 44 GT


I og PK

Recommended Posts

I og PK skrev for 9 timer siden:

Nei, vi får bare beskjed om at plotteren ikke finner radaren. Vi forsøkte igjen i dag, men samme meldingen kom. Vi kikket inni konsollen for å se om noen ledninger hadde falt ut, men det så ikke slik ut. Inne på plotterens innstillinger er det et valg om å paire radaren. Forsøkte, men da stoppet det opp fordi vi måtte inn med radarens passord. Mulig det er så enkelt at vi må inn med passordet for å paire den på nytt?

Det er nå dere bare ringer til Seatronic og snakker med Rolf eller Ole. Der bør dere få support! 
Tusen takk for rosende ord! Det varmer!

Det er jo det å hjelpe hverandre som skal være noe av gleden med dette båtlivet!😊😊😊😊

Nå er det jo bare å fortsette å nyte en nydelig båt!☺️☺️☺️

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Veldig gøy å se båten i hjemmehavn. Det tok sin tid, men en desto mer lykkelig slutt. Den som venter på noe godt...osv..

Takk for at jeg fikk være litt med på denne prosessen 🙂

Nå begynner en ny tid.  Å det er å bruke denne fantastiske båten. 

Planlegg ruter å bruk været til deres fordel. Alltid gøyere når været spiller på lag med dere. 

Jeg liker feks å legge opp mine turer etter vindretning.  Å fenomenalt gøy er det, når jeg får medvind både ut og hjem.  Drar jeg på helgetur, bestemmer jeg meg aldri for hvor, uten først å sett værmeldingen.  

Lykke til, og nyt båtlivet på beste måte.  

 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

12 hours ago, I og PK said:

Nei, vi får bare beskjed om at plotteren ikke finner radaren. Vi forsøkte igjen i dag, men samme meldingen kom. Vi kikket inni konsollen for å se om noen ledninger hadde falt ut, men det så ikke slik ut. Inne på plotterens innstillinger er det et valg om å paire radaren. Forsøkte, men da stoppet det opp fordi vi måtte inn med radarens passord. Mulig det er så enkelt at vi må inn med passordet for å paire den på nytt?

 

Kan høres ut som den må parres igjen av en eller annen grunn...

Passordet står vel på selve antennen, og i papirene som var med radaren.

Hadde prøvd å parre den opp på nytt 

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

sap_2000 skrev for 21 timer siden:

 

Kan høres ut som den må parres igjen av en eller annen grunn...

Passordet står vel på selve antennen, og i papirene som var med radaren.

Hadde prøvd å parre den opp på nytt 

Står også på "klistremerkene" som fulgte med radaren.

Dette var vel Raymarine? Ikke helt ukjent at man må parre på nytt. Har måttet parre vår en 2-3 ganger etter installasjon. 

Link to post
Share on other sites

Havelle skrev for 1 time siden:

Står også på "klistremerkene" som fulgte med radaren.

Dette var vel Raymarine? Ikke helt ukjent at man må parre på nytt. Har måttet parre vår en 2-3 ganger etter installasjon. 

Raymarin ja. Takk for tips:) Jeg kluret litt når jeg skulle synkronisere ipad mot plotteren. Mulig jeg da brøt forbindelsen til radaren på en eller annen måte. Jeg prøver å parre på nytt neste gang jeg er i båten. Vet du forresten om det er mulig å koble plotterene til mobilt bredbånd via WIFI samtidig som den er parret mot radaren?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...