Jump to content

Sliter folk nå med å selge båtene?

Rs2-GTi

Recommended Posts

edin_m skrev On 15.6.2025 at 17.30:

Sliter selv med å selge båten! Fruen har mast i 2 uker om å få lagt den ut og hittils har jeg kommet så langt som å spyle den etter helgens tur og ta meg en øl med sorgens viten om antall sår jeg har pådratt meg de siste årene med alt av utbedringer som er gjort 🤣

God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt.

pipe skrev Just now:

God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt.

Ho er dessverre alt for slu til å gå med på den (prøvd før med en MC) så det endte med at båten ble lagt ut mandag kveld... Til noe jeg ikke syns er noen upris, så får vi jo se 

16 hours ago, pipe said:

Jeg har ikke delt økonomi på Bil,Båt eller MC!  Det betaler jeg for egene penger, og bestemmer selv over mine kjøretøy og hvilken båt jeg vil ha.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...