Gullfisk Svart 17.Juni Link til dette innlegget Svart 17.Juni Høyere antall kroner er ikke nødvendigvis synonymt med dyrere over noen år heller da. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni edin_m skrev On 15.6.2025 at 17.30: Sliter selv med å selge båten! Fruen har mast i 2 uker om å få lagt den ut og hittils har jeg kommet så langt som å spyle den etter helgens tur og ta meg en øl med sorgens viten om antall sår jeg har pådratt meg de siste årene med alt av utbedringer som er gjort 🤣 God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
edin_m Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni pipe skrev Just now: God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt. Ho er dessverre alt for slu til å gå med på den (prøvd før med en MC) så det endte med at båten ble lagt ut mandag kveld... Til noe jeg ikke syns er noen upris, så får vi jo se Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni pipe skrev for 6 timer siden: God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt. Det virker som det er ganske mange som driver med nettopp det der Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
-morten- Svart 19.Juni Link til dette innlegget Svart 19.Juni 16 hours ago, pipe said: God ekteskap rådgivning er å få lagt båten ut til salgs så fort som mulig til en slik pris att ingen tar kontakt. Jeg har ikke delt økonomi på Bil,Båt eller MC! Det betaler jeg for egene penger, og bestemmer selv over mine kjøretøy og hvilken båt jeg vil ha. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.