Jump to content

Nyheter - Windy 52/53 - suksess allerede!

Bitteliten

Recommended Posts

Guest Medusa

Medusa - kan ikke du beskrive drømmebåten din - så vet vi hvor vi har hverandre.

Drømmebåten min har ikke kommet på markedet enda, men det må være en blanding av Targa 35 og Viknes 1030. En båt som det kan fiskes fra uten at det kommer blod på plysjen, en båt hvor man kan sitte ute å styre på de 4 varme sommerdagene vi pleier å ha, samt muligheter for å sitte inne i et varm styrhus på vinteren. En båt som kan BRUKES kort sagt.

Og gjerne også hva du forventer at en selger skal prate om for at du skal trives.

Det er lettere å snakke om hva jeg IKKE ønsker å høre fra en fjott i rosa skjorte, men for meg er en god selger en som er flinkere til å lytte enn å snakke, en som er ydmyk og interessert i meg og mine behov/ønsker, en som har kunnskap om sitt produkt, og markedet generelt. Rosagutten på det avstengte messeområdet til Windy hadde etter min mening svært begrensede kunnskaper på disse områdene.

Guest Medusa

Vi kan godt være uenige i valg av båt. Men jeg lærte som (bitte)liten høflighet, respekt av

andres valg. Vi trenger jo ikke buse ut av oss på en uhøflig måte, selv om jeg ser snerten av

humor i innleggene. :wink:

Ingen som er uhøflig her, dette er ikke personlig ment fra min side. Regner med at hverken Caluna eller Bitteliten Windy/Volvo-gutt har lagd båtene sine selv!?

Jeg skal definitivt ikke ha skylden for å ha lagd Elwaron min selv, så alle som setter inn en haug med :lol::nonod::rolleyes::boxing::blush::cryin::diving: om båten tar jeg absoulutt ikke personlig!!!

Når det gjelder rosa skjorter, har jeg også det. Faktisk slang jeg en hvit skjorte inn i vaske-maskinen, mens resten av vasken var rød.

Hvis du har litt omtrentlige kunnskaper om båt, klarer å se ned på kunden selv om du står på knærne, og har rett innstilling til image-bygging, så kan du jo søke jobb hos Windy, nå som du har skjorte i rett farge?

Drømmebåten min har ikke kommet på markedet enda, men det må være en blanding av Targa 35 og Viknes 1030. En båt som det kan fiskes fra uten at det kommer blod på plysjen, en båt hvor man kan sitte ute å styre på de 4 varme sommerdagene vi pleier å ha, samt muligheter for å sitte inne i et varm styrhus på vinteren. En båt som kan BRUKES kort sagt.

Joda Medusa, båten for deg har kommet! Det er jo nettopp Windy 52/53 båten du beskriver!

Du fisker fra badeplattformen (husk å rydde vekk golfbagene), og spyler av gørra med dusjen etterpå. På soldagene trykker du på knappen, og vips er hele taket borte. Du åpner glassdørene, og du har fri passasje til akterdekket. Når nordavinden kommer snikende stenger du taket og dørene, og du du sitter varmt og godt i styrhuset.

Synd denne fyren i rosa skjorte ikke viste deg denne båten - da hadde du nok slått til, på tross av hans mangel på båtkunnskap og nedlatende holdning.

:flag:

Velkommen som Windy eier :cheers::lol: Vi er egentlig ganske hyggelige, selv med Preben til fornavn og adresse Montebello :yesnod:

Guest Medusa

Joda Medusa, båten for deg har kommet! Det er jo nettopp Windy 52/53 båten du beskriver!

Kanskje det, men en barrikade av polert teak fra regnskogen i Burma med Windy logo på, et taugjerde, 2 mann i rosa skjorte, og to mindre vakre damer med alt for korte skjørt, hindret meg i å komme ombord i doningen :headbang:

Kanskje det, men en barrikade av polert teak fra regnskogen i Burma med Windy logo på, et taugjerde, 2 mann i rosa skjorte, og to mindre vakre damer med alt for korte skjørt, hindret meg i å komme ombord i doningen :headbang:

Og nå lurer du på hvorfor du ble nektet adgang? :lol:

to mindre vakre damer med alt for korte skjørt, hindret meg i å komme ombord i doningen :headbang:

To små vakre damer, har Windy begynt med damer fra Burma også nå, ikke bare teaken.. :lol:

Var 58-fotern også der? Der er det rosa-selgere, Thai-damer og vakt-settere som passer inngangen... :lol:

To små vakre damer, har Windy begynt med damer fra Burma også nå, ikke bare teaken.. :lol:

Var 58-fotern også der? Der er det rosa-selgere, Thai-damer og vakt-settere som passer inngangen... :lol:

Nei, 58 foteren var på "utstilling" i Pataya for anledningen. Sammen med noen av våre innleide blondinner. De slår så godt an der nede når de parres med noen innfødte brunetter.

Jeg ser med bekymring at det nå gjøres forsøk på humor på denne tråden? Er kondisjonen dårlig der ute etter en lange stillesittende innevinter?

Nei, på med hanskene (eller kanskje uten hansker?) igjen og gå løs på hverandre!

Fortsatt god fight! :flag:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jeg har forøvrig funnet oppskriften på å slippe inn i en hver større båt ved neste anledning. Alt man trenger er faktisk bare en avis.

Passèr resolutt de som står å vakter båten med et litt panisk ansiktsuttrykk, liten Kongsberg-knekk i knærne, korte raske skritt og avis under armen.

Du trenger ikke si at du bare skal ta èn-suite baderomsfasilitetene i nærmere øyensyn. Vips...! Hele båten for deg selv... :lol:

Redigert av Brutus (see edit history)

Jeg ser med bekymring at det nå gjøres forsøk på humor på denne tråden? Er kondisjonen dårlig der ute etter en lange stillesittende innevinter?

Nei, på med hanskene (eller kanskje uten hansker?) igjen og gå løs på hverandre!

Fortsatt god fight! :flag:

En klar vederstyggelighet Mouche.

Ja til nei. Bort ved vekk. Mere søl og mindre plass. :diving:

HÅPER IKKE WINDY 52 BLIR EN BESTSELGER

Sweet dreams, Sweet dreams. :lol:

I motsetning til Skilsø (og en del andre norske båtprodusenter) har Windy evnen til å ta frem båter de både har råd til å produsere (ref. Skilsø 390) og som slår an i markedet. Det er solgt mer enn 10 Windy 52, og minst 5 av disse skal visstnok gå i Oslofjorden. Så her er alle muligheter åpne for at du kan få enda en ting å irritere deg over. Kanskje vi skal finne en som vi sammen kan kjøre omkapp med :wink:

NorwWest 420 er solgt i 31 eks

Finnes det virkelig så mange kortvokste spikertynne båtmennesker med nok penger til å kjøpe det her omtalte smykke?? Jeg (og Deksgutten) ble mektig skuffet på messen. Trangt som fy, og med en takhøyde nede og i døråpningene som ville ha påført Worse sjeleleg liding i rikt monn, om oppholdet om bord hadde blitt av lengre varighet. En flott båt, for all del, men med markert forbedringspotensiale.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Første FB båten jeg virkelig har likt.

Ahh!!! Du er på gli!!! Bitteliten har skimtet lyset!!! Miraklenes tid er altså ikke forbi!!! :flag: Dice-moi, var det den markert erigerte utstikkeren akterut som gjorde susen?? :lol:

Lagt til: Nei, det kan ikke ha vært den, den får jo båten til å se ut som om den "viser finger'n" til alle aktenfor ... dvs. alle som kaver i hekkbølgene... :lol:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

Finnes det virkelig så mange kortvokste spikertynne båtmennesker med nok penger til å kjøpe det her omtalte smykke??

Jeg kan vel ikke akkurat påstå at jeg hverken er kortvokst eller spikertynn, men båten likte jeg godt ja. Ikke halle må ha landingsstripe ned i dobbeltsenga for å trives :wink: Hva var det som var feil her da?

Det var for trangt i vestibylen nede, for lav høyde i dørene. Jeg er ikke mer enn så vidt over 6' men ville garantert ha skallet meg fordervet i dørene i den minste sjøgang, både den bølgeproduserte og den Cognac-induserte. :lol: Jeg synes også at den var litt vel trang oppe, det var ikke mye plass til å komme seg forbi salongbordet, nei. Ja, jeg vet at det finnes en diagnose for dette, men so what? Skal man betale så inn i det hlvt for en båt som for en NW 420, så kan der nå pinadø være plass til mer enn en om gangen om bord. :smash: Men jeg likte akterdekket, det skal jeg innrømme. Det hadde vært et fint sted å nyte en aftencigar i ensom eftertenksomhet. :yesnod:

NorwWest 420 er solgt i 31 eks siden lanseringen på Stockholmsmessen. Første mulige levering nå er i mai/juni 07. Morro at mange lykkes!

Bilde

Første FB båten jeg virkelig har likt. tok med meg brosjyre hjem i dag :rolleyes:

Den likte Tor, kameraten min også - fikk lov til å ta en titt på den på messen :wink:

Han skal imidlertid ikke ha denn båttypen foreløpig. Er vel ung til sinns, ett år yngre enn meg. Jeg skulle gjerne kjøpt NW 420, men det har kanskje drev? I såfall er det utelukket selv om jeg hadde veldig mye penger. :wink:

Forresten Worse, du må definitivt på slanker'n

:lol: Så siger også Qindebestet; men det er ikke så meget over matchvekten, ikke mer enn vanlig er efter en almindelig julehøitid med utsvevende etegilder og derpå følgende inaktivitet utover våren. Men nu er jo straks sommeren her, i morgen allerede, om man henholder seg til det klokkelige, så blir det nok straks andre boller.

Jeg har forøvrig funnet oppskriften på å slippe inn i en hver større båt ved neste anledning. Alt man trenger er faktisk bare en avis. ....

Vips...! Hele båten for deg selv... :lol:

Var det rosa avis du tenkte på eller? Både rosa skjorte (ja, eg og har vel ei av dei) og rosa avis kan vel bli i meste laget?

mvh

VindiHaaret

Var det rosa avis du tenkte på eller? Både rosa skjorte (ja, eg og har vel ei av dei) og rosa avis kan vel bli i meste laget?

mvh

Ja, rosa avis gjør det hele mer overbevisende. Helst med børsnoteringene bladd opp... :lol:

Hurra, tjente 16K på IGE-aksjer jeg kjøpte for 3mnd. siden. Nå er det bare "velg og vrak" i båtmarkedet... :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...