Jump to content

Sommerbilder


bliss X

Recommended Posts

BildeFørste stopp er som vanlig i Horten!

BildeDeretter gikk turen til ildverket.

 

BildeHer fikk vi de første regndråpene om kvelden, men det stoppet ikke grillingen(sjekk teltet). Som dere ser var solen på plass igjen om morgenen!

BildeEtter en liten stopp på Kruke gikk turen til verdens ende hvor ankerdrammen kom på dekk!

BildeBunkring i Stavern, solen skinner fortsatt!

BildeNå gikk turen til Svenner og de som ikke har vert der bør legge turen innom! Kjempeplass! Det dårlige været som alle har snakket om var totalt fraværende.

Bilde

Redigert av cleo (see edit history)

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

La oss ikke ødelegge denne fine tråden nå med å kommentere andre. La heller bildene tale for seg selv, og send heller en IM til den dere evt ønsker å kommentere noe til :wink:

 

Håper flere har bilder å bidra med her. Har ikke noen selv på denne PC`n jeg sitter med nå.

Helt enig. Tanken min med denne tråden var bilder fra sommeren (eller en annen sommer) :yesnod:

Her kommer et fra Hankø. Har aldri sett bryggene på Hankø så fulle før. Forsøkte ikke engang å få plass men la oss på en ledig bøye i sundet. Anledningen var Føling i fjæra festivalen 2005. Flott at noen drar igang aktiviteter på Hankø igjen. Stedet har virket litt øde de siste årene.

Vi hadde ikke ligget lenge på bøya for en båt for fulle seil braste inn i vår babord side så gelcoat spruta.

Heldigvis ikke min gelcoat, for jeg har en metall list som tar godt imot.

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Sommerbilder, denne gangen i swe ferskvatten..

 

sluseidyll :smiley:

Bilde

 

 

Enjoy lager hekksjø på Venern :wink:

Bilde

 

 

Månestråle lager også hekksjø, når hun "holder" følge med Enjoy :blush::wink::wink:

Bilde

 

Mer ferskvatten bilder!! klikk her

 

 

Noe senere på sommeren i hjemmehavna i Langesund

Bilde

 

:cheers:

Redigert av maanestraale (see edit history)

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Å sitte på svaberget i kveldingen er deilig. Måkene har gått til ro og stillheten har senket seg . Lydene bærer

så langt når vinden har løyet. Man kan sitte å lytte å lytte å lytte. En glidlås trekkes opp og en dreggluke

smelles igjen så ekkoet jaller i fjellet. Noen er i jolla og øser ut litt vann.Man hører folk snakker og plutselig

eksploderer det i latter for en kort stund. Lyder gir også gode inntrykk

 

Bilde

Redigert av havgaaaaapet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Å sitte på svaberget i kveldingen er deilig. Måkene har gått til ro og stillheten har senket seg . Lydene bærer

så langt når vinden har løyet. Man kan sitte å lytte å lytte å lytte. En glidlås trekkes opp og en dreggluke

smelles igjen så ekkoet jaller i fjellet. Noen er i jolla og øser ut litt vann.Man hører folk snakker og plutselig

eksploderer det i latter for en kort stund. Lyder gir også gode inntrykk

 

Bilde

 

Mange fine elementer i dette bildet. Tror mange kjenner seg igjen i det du skriver.

Et lite tips: Prøv å laste opp bildet i noe mindre format. Da blir bildet lettere å betrakte.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Noen av bildene kommer ikke fram .Bl.a (-- reference to evil site removed --) og Anonym. Ser også at de er lagt ut i et veldig stort format. Er det redigering på gang.?

Ellers er det mange flotte bilder her. Det kommer noen fra lukket avdeling snart også. :crazy:

Redigert av W-945 (see edit history)

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Worse :Hva fikk dem til å forlate både kaffe og bolle? Var det den betagende utsikten? Ble det for varmt, sprang de ned til sjøen for å avkjøle seg før kaffedrikkingen fortsatte? Eller ble det en krangel, siden det bare var en bolle å meske seg med? Når man er kommet så langt, ser man at det er kaffe i den ene koppen og ikke i den andre. Undres over hva det betyr. Mye symbolikk kan tolkes inn i det bildet. Det er rett og slett genialt i sin komplekse enkelhet.

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at noen skulle ta de poengene. :blush: Jeg la inn momentene for at jeg nettopp ønsket at de som så bildet, ville stille disse spørsmålene . Hva skjer eller har skjedd her?

Du er faktisk genial Worse , noe jeg heller aldri har tvilt på. :lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...