Jump to content

Berserk i trøbbel? (igjen)

REM

Recommended Posts

I aften kan vi benke oss foran skjermen igjen.... og kose oss

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

mangler potetgull da :sad:

Jeg har litt liggende fra sist torsdag, kan sende litt over til deg... Det er nok litt mykt... men det funker vel..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

:cheers:

I kveld må vi følge med "Å se hva som skjer"!

Har nå endelig forstått "....at slike karer DET vil gamle Norge ha.."

Ja kanskje er det til og med et nytt kapittel sjøfartshistorie som her skrives for skipsfartnasjonen Noreg!!!

Tror nok jeg ville ventet med å rydde i strømpeskuffa til etterpå!!!

Synes dette programmet er helt topp, gutta er noen skikkelige rotehuer, ikke tvil om det. Men det må være litt av en prestasjon og gjennomføre en slik tur. Hadde heller ikke anelse om at det fantes slike kanaler gjennom Russland. Kapteinen er nok mer enn rutinert sjømann!

har tatt opp alle frem til nå, men ungene hadde klussa med optageren denne gangen så bildet kom ikke med. Blir det ikke sendt i reprise en eller annen gang? Fant ikke noe om dette på NRK sine sider.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

har tatt opp alle frem til nå, men ungene hadde klussa med optageren denne gangen så bildet kom ikke med. Blir det ikke sendt i reprise en eller annen gang? Fant ikke noe om dette på NRK sine sider.

På tirsdager har de pleid å sende reprise.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Mulig det er på NRK nett tv. Stikk innom www.nrk.no og sjekk om programmene finnes der

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...